Latias Skrevet 29. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2010 Begredelige 46 poeng. Om jeg bare hadde beholdt Malouda og Bale før runden... Etterpåklokskap er så herlig! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 29 poeng og Latias forsvant fra meg. Jeg gikk i alle fall så vidt videre i cupen. Lenke til kommentar
Elastico Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 48 poeng denne runden. Røyk ut av Fantasy Cup med ett enslig poeng. Hvorfor fikk ikke Arshavin bonus? Fack! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Hastekjøp er så herlig. Kjøpte Carroll nå tilbake igjen, etter at jeg hastekjøpte Elmander til fordel for Carroll etter hans 15 poeng mot Newcastle. Etter det har han blanket 4/5 kamper. Nå gjør jeg tilbake byttet igjen, og bruker med det 0,6 mill mer på Carroll, og da blir han skadet til neste kamp, og usikker til den etter der igjen. Egentlig betyr det veldig lite, dersom Carroll må stå overt mot West Ham, for det ville vært herlig! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2011 Foster Hangeland - Vidic - Kolarov van der Vaart - Yaya Toure - Gamst Pedersen - Adam - Nani Berbatov © - Tevez Benken: Kingson - Carroll - Nelsen - Ridgewell Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Ser du er idiot og ikke poster laget før etter fristen... Bra for meg at jeg rakk fristen i dag da. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2011 Ett av nyttårsforsettene dine er altså å rekke fristen i Fantasy? 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Jeg våknet 8 min før og stresset om fy med å rekke fristen. Redigerte ferdig laget kl 12.30. Heldig! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2011 Måtte selv stresse en god del. Etter kjapp tenking kom jeg fram til at jeg måtte ha noen fra Blackpool, ettersom de har mange flere kamper enn alle andre lagene framover. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 HOR! Tredje eller fjerde runden jeg glemmer helt av det. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Hvis du mangler Ø kan du skrive på engelsk istedet Alt. Det gir samme effekten! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Hvis du mangler Ø kan du skrive på engelsk istedet Alt. Det gir samme effekten! Jeg har da Ø jeg, øøøøøøø. Har til og med både æ og å!!!11one Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Rutinert å sette Berba som kaptein i dag ja... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2011 Rutinert å sette Berba som kaptein i dag ja... Heldigvis ble han tatt ut akkurat i det klokka tikket over 60 min, dvs. at han får fire poeng i stedet for to. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Rutinert å sette Berba som kaptein i dag ja... Heldigvis ble han tatt ut akkurat i det klokka tikket over 60 min, dvs. at han får fire poeng i stedet for to. Dessverre ble det kun tellende 59 minutter på Fantasy... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Hvis du mangler Ø kan du skrive på engelsk istedet Alt. Det gir samme effekten! Jeg har da Ø jeg, øøøøøøø. Har til og med både æ og å!!!11one ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ! Trodde du prøvde å skrive HØRE! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2011 Dessverre ble det kun tellende 59 minutter på Fantasy... Haha, wtf. Det må bare endres, jeg nekter å godta så mye uflaks! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Tok et 4 point hit for å hente inn Carroll og Berbatov for noen dager siden. Carroll ute i 1 måned, Berba 1 poeng, mens hans erstatter Chicharito scoret og tar plassen hans... Men lederen har 60 poeng mer enn meg, og har stilt med det samme laget i sånn ca. 5 gamesweeks på rad... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2011 Men lederen har 60 poeng mer enn meg, og har stilt med det samme laget i sånn ca. 5 gamesweeks på rad... Det er nok der det ligger. Byttene ødelegger for meg hver runde. Nesten så jeg vurderer å kjøre på med samme mannskap hele tiden fra nå av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå