DJ_Dark Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Etter å ha slått deg hele to runder på rad (etter å ha tapt sånn 6 på rad) er det virkelig på tide å slå tilbake. Ikke bare har jeg tatt inn en hel god del poeng, men jeg er også tre ganger så langt i cupen som deg! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2010 Cupen betyr ikke noe for meg, ettersom at man trenger flaks for å komme seg videre. Som kjent så har jeg ikke særlig flaks, men det er pga. dyktigheten min at jeg faktisk er med blant de 12 beste. I cupen ble jeg slått ut fordi åtte av ti kamper ble utsatt, og selvfølgelig hadde motstanderen stappet laget fullt med spillere fra de to kampene som ble spilt. Om du kanskje har glemt, så slo Follo ut Rosenborg i årets cup. Så alt kan skje i cupen. Ligaen derimot, der har du ikke sjans mot meg. Dyktigheten min har større verdi enn flaksen din. Du har tatt inn masse i det siste ja, men jeg er overbevist om at jeg cruiser i land seieren over deg i ligaen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Det er egentlig rart at du ikke er MER enn 35 poeng foran meg da jeg feks hadde tre runder uten å endre lag. Av 19 runder har jeg vel glemte å bytte laget på i alle fall 5 av rundene. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2010 Har fylt opp laget med spillere fra Mentalsykehus FC. Enten får jeg poeng på Fantasy, eller så slutter de å plukke poeng. Satser på det siste. Krul Hangeland - Vidic - Kolarov van der Vaart © - Yaya Toure - Gamst Pedersen - Nasri - Nani Berbatov - Tevez Benken: Foster - Carroll - Nelsen - Ridgy Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Wow. Den nullen til Stoke holdt hele 3 min! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2010 Haha. Hver gang jeg har Tevez på laget så spiller han ikke. Enten er han skadet, suspendert eller spillelei og hjemme i Argentina. Heller ingen Kolarov i dag. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Bra jinx det, Latias. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2010 Den med Tevez er jeg glad for faktisk. Mye bedre at jeg slipper å se trynet hans enn at jeg får poeng på fantasy. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2010 Bale scorer. Jeg byttet han nettopp ut. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Dette blir en bedriten runde. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Dritt. Det topper seg vel med Nani og Rafael ute i dag. Nani ikke klar og Rafael vrakes pga rullering. Får håpe på Torres-magi i morgen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2010 Får håpe på Torres-magi i morgen. Wait what...? Søppel at jeg kastet bort 12 poeng på transfers før runden. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Liverpool er møkk dårlige uansett ellers. Mot et Wolves-lag hjemme blir det seier uansett, og da kan gjerne Torres stå for målene. Heller det enn 3x Kyrgiakos. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Ræva runde. CS på Hart er eneste positive. Nani har heller å starte senere idag, slik at jeg unngår Bent som emergency emergency captain. Han fikk 2 poeng igjen! Møkka-Bent har 1 runde igjen på seg! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 24 poeng så langt. En stor tabbe å fjerne Berbatov som kaptein. Tapte 10 poeng bare der. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2010 8 poeng på Hangeland, Berba og Nelsen. Det er det eneste jeg har å skryte av i dag. Ganske skuffende runde. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 22poeng! Beste runden jeg har hatt på månedsvis. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 La oss si at jeg har tre på laget som spiller på United og Cleverly som er på lån hos Wigan. Hva skjer da om United tar tilbake Cleverly? Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Du får 4 spillere fra samme lag, men kan ikke gjøre bytter på laget, med mindre det medfører en av dine Man Utd spillere ut. Tror jeg da. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2010 Det stemmer ja, Maefteda. Flott at Nasri ikke er på banen engang. Ikke noe går veien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå