DJ_Dark Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Haha. Skal benke han selv. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2010 Dritten Malouda ble som jeg hadde forventet min emergency captain. Tullete av meg å basere min emergency captain etter verdi, og ikke form. Det har kostet meg en god del. Cahill vil være viktig for meg framover. Ganske mange lette kamper for Everton nå. Skal møte West Ham to ganger i løpet av den neste måneden. Og så skal de spille to kamper i samme runde i januar, dvs. dobbelt så masse poeng (firedobbelt om man har han som kaptein). Emerton blir også viktig for Blackburn har muligens det enkleste juleprogrammet av samtlige lag. Gleder meg til å toppe tabellen i løpet av kort tid! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 (endret) kødda da vettu Endret 28. desember 2010 av Goldwing 2 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Mektige 20 poeng denne runden. Nede på 56 plass. Gjorde 5 bytter nå. Ting går så dårlig at det ikke gjør noe uansett.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 What the?! Er det en andreside på den lista der? :!: Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 haha pass deg Vi liker oss på den siden. Jeg ligger faktisk på 6 plass på side 2 Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Wildcard to dager før du har ditt neste Wildcard, Latias? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Ikke det absolutt smarteste trekket vil eg si.... 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2010 Æsj, tenkte ikke på det. Jaja. Fikk inn Cahill i hvert fall, han blir viktig videre. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Kunne vel fått inn cahill uten wildcard? Og heller brukt wildcard i vår? Eg vet at du vet disse tingene nå, men å gni ting skikkelig inn er undervurdert. Reddet av Drogba assist og ivanovic mål i går gitt. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) Kunne vel fått inn cahill uten wildcard? Joda, men jeg har fått inn Schwarzer, Lee og Emerton også i tillegg til Cahill. Alle fire blir viktige framover. Skal knuse DJ denne runden. Endret 28. desember 2010 av Latias Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Du brukte altså et wildcard du kunne brukt i runden etterpå bare for å knuse DJ denne runden? Spillet handler ikke om å slå DJ, men å komme lengst mulig opp på lista. Hadde det vært DJ som var målet hadde det vært alt for lett. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2010 Jaja, du trenger ikke å gni det inn. Skal ta deg også denne runden pga. mine gratis transfers. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) Gratis og gratis, er vel ingenting som koster mer enn et wildcard i vår, når du har brukt det nå? 15x2 = 30 poeng har du kastet i dass Jaja, du trenger ikke å gni det inn. Ohhh but i do! Endret 28. desember 2010 av Jotun Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2010 15x2 = 30 poeng har du kastet i dass Hvor får du 30 poeng fra? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Er det ikke to poeng for hvert bytte? Altså hvis du skal bytte alle spillerne dine i vår, når du nå har brukt wildcardet så vil et koste deg 30 poeng. Dvs, minus potensielt 4 i gratis bytter. Men så gjør man som i Brann tråden, og bare ganger med 2. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) Det er fire poeng pr. bytte, Jotun. Hadde smakt med en hat-trick av Cahill i dag, så får jeg slutt på mobbingen fra deg og DJ! Endret 28. desember 2010 av Latias Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 oho! Da koster dette wildcardet deg nesten 60 poeng! Rubb it in, rubb it in! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Skal knuse DJ denne runden. Tull. Slått deg to runder på rad nå! Er til og med i 3. runde i Fantasy-cupen. Spillet handler ikke om å slå DJ, men å komme lengst mulig opp på lista. Hadde det vært DJ som var målet hadde det vært alt for lett. Jeg skjønner at han er redd for meg. Burde du og være, Jotun. Men så gjør man som i Brann tråden, og bare ganger med 2. HAHAHAHAA. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2010 Oh, DJ har blitt kjepphøy. Slapp av, Cahill skal jekke deg ned noen hakk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå