Xanman Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 39 poeng, suckahz!! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Surt å ryke ut av cupen pga avlyste kamper. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Tror jeg gikk videre pga avlyste kamper, så helt greit for meg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2010 Foster Hangeland - Vidic - Baines Malouda - Bale - Gamst Pedersen - Nasri - Nani © Berbatov - Elmander Benken: Krul - Carroll - Ridgewell - Hutton Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Robinson Ferdinand - Kyrgiakos - Coleman Parker - Fabregas - Brunt - N'Zogbia - Nani © Tevez - Elmander Benken: Hart - Bardsley - Jara - Bent Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Faens tidlig dere postet laget deres. Ble redd fristen var fremflyttet. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Robinson Baines - Vidic - Shawcross Gamst - Nani - Nasri - VdV Elmander - Berbatov © - Carroll Benk: Green, Nolan, Onuoha, Rigdewell Kostet meg 12p, men håper det ordner seg. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Kostet meg 12p, men håper det ordner seg. Brukte du ALLE poengene dine??? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Moroklumpen! Fikk jo hele 16p bare forrige uke. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2010 Faen da. Everton-Birmingham kampen utsatt. Og jeg som nettopp fikk inn Baines. Og så har jeg Foster og Ridgewell på laget også. Må nok gå til plan B rett før fristen. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Blckpool - Lpool aswell. Ikke at det er så mange som har LFC-spillere på fantasy, men. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Herregud. Jeg leste at Everton-B'ham var utsatt og likevel satte jeg inn Baines på laget. Trøtt i trynet! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2010 Blackpool-spillere tørr jeg ikke å ha på laget lenger, for de får aldri spilt hjemmekampene sine uansett. Liverpool-spillere er det ingen som har som du sier. Fullt forståelig ettersom de aldri plukker poeng uansett. Krul Hangeland - Vidic - Hutton Malouda - Bale - Gamst Pedersen - Nasri - Nani © Berbatov - Elmander Benken: Foster - Carroll - Nelsen - Ridgewell Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Hvorfor ha en Spurs-forsvarer? De slipper jo alltid inn mål... Jinx? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Spurs spiller med høye backer og Hutton er ofte med opp selv, samtidig som at Tottenham er et veldig offensivt orientert lag (pleier å resultere i mål). Har du et bedre alternativ i hans prisklasse? Kan fort få en assist på Hutton, selv om jeg heller ville satt Assou-Ekotto foran AH i en fantasy line-up. Aner ikke prisdifferansen på de to. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 De kan fort få assist, men hva hjelper det med det når de mister poeng for innslupne mål og enda mer minus om de slipper inn fler? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2010 Jinxen din fungerer ikke, DJ. I hvert fall ikke når du får det fram via hvit skrift! Hutton slipper vel inn 4-5 mål. Aston Villa er det farligste laget offensivt. Fryktet over hele landet pga. deres slagkraft på topp. Heskey netter hat-trick, bare vent å se. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2010 Fire mål av mine tre spisser. Fornøyd med det offensive spillet, selv uten kapteinen Nani på plass! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå