Gå til innhold

Fantasy Premier League 10/11

Latias

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvorfor Adebayor ikke er med i troppen?

Satte seff han inn for Tevez...

Fordi Adebayor ikkje har noko framtid i City. :D

Hehe. Han kommer nok til Spurs etterhvert :}

Står med fattige 11 poeng, denne runden går helt i vasken.

Håper de resterende ni spillerne mine greier noe bedre.

Da er vi to. Ned på 48 plass nå.. :nei:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte inn Roger Johnson, etter at Birmingham hadde holdt nullen mot alle slags topplag, etter det har de alltid sluppet inn. Kjøpte Elmander for Carroll og Carroll snitter på 7 mens Elmander snitter på 2...

Går ikke akkurat på skinner for dagen. Neste runde ser mektig bra ut da.

Lenke til kommentar

Poster her før fristen, slik at DJ ikke har noen unnskyldninger i etterkant. Denne runden skal jeg slå deg fair and square!

Hvilke endringer er lurt egentlig? Toppkamp denne uken, blir litt drøyt å ha fem spillere som spiller samme kamp. Arsenal og Chelsea møtes neste runde, så her er det vanskelig å vite hvilke lag man burde sette sin lit til. Tror jeg kjører på med flere Chelsea-spillere bare for jinxens skyld.

Lenke til kommentar

Jeg har spilt etter jinxens lover og regler i 6 runder ellerno nå. Ivanovic har sluppet inn i hver eneste kamp etter jeg satt han inn og Drogba og Mikel har slutta å score. Hart i mål er vinn-vinn og for anledningen har jeg også Sagna, Song, Nasri og El Hadji Diouf for å spy av. Gyan er elsk, så han har jeg sammen med Etherington for å kanskje sanke noen poeng og. + Vidic :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Foster

Toure - Vidic - Ridgewell

Malouda - Bale - Gamsten - Nasri - Nani ©

Carroll - Elmander

Benken: Krul - Berbatov - Hutton - Figueroa

Fy faen, jeg er ute av Fantasy Cupen før den har begynt. Selvfølgelig har motstanderen min fylt opp med Chelsea, United, Blackburn og Sunderland-spillere. Så typisk uflaks at det ikke burde være mulig. Toppen av kaka er at morgendagens kamp på Bloomfield Road også blir avlyst (de avlyste United-kampen, så hvorfor ikke denne?). Da mister jeg to av Spurs-spillerne mine også.

Lenke til kommentar

Hvordan ligger dere an i Fantasy-cupen?

Selv står jeg med sju poeng, mens motstanderen har 15. Jeg har bare Toure igjen, han har ingen. Så oppgaven til Toure er enkel på mandag: 1) Sørg for at kampen bli spilt. 2) Hold nullen. 3) Skår et mål (evt. assist/bonuspoeng). Bittert å ryke i første runde, spesielt når sju kamper bli utsatt.

Lenke til kommentar

Leder 15-0. Mostander har bare Yaya Toure igjen, mens jeg har Hart, Kolo og Tevez :p

Sjekket den nå. Ikke ta seieren på forskudd. Han står faktisk med to poeng, og har igjen tre spillere. En av de kommer til å få dobbelt også, siden kapteinen hans ikke spilte. Vent og se, Howard redder straffen fra Tevez!

Lenke til kommentar

Leder 15-0. Mostander har bare Yaya Toure igjen, mens jeg har Hart, Kolo og Tevez :p

Sjekket den nå. Ikke ta seieren på forskudd. Han står faktisk med to poeng, og har igjen tre spillere. En av de kommer til å få dobbelt også, siden kapteinen hans ikke spilte. Vent og se, Howard redder straffen fra Tevez!

Howard ja.. Da får han faktisk minus, når han slipper inn 3 fra Tevez.

Neida, skal nok gå greit ser du. Er ikke sikkert kampen spilles en gang, og da er jeg hvertfall videre.

Lenke til kommentar

Hvilke kamper er igjen nå?

Bare City-kampen, men den blir sikkert avlyst den også.

Litt digg med så mange avlyste kamper i første cuprunde synes nå jeg da. Større sjans for at gode spillere ryker ut.

Nettopp det som skjer med meg. Faen så skuffende. :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...