Jotun Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Hvordan funker dette når kampen blir utsatt? Det blir spilt to kamper i den runden kampen blir satt opp til. Det hjelper ikke å ha spillere fra den utsatte kampen nå. Det er litt... piss..... Hvor vanskelig skulle det vært å hatt tilbakevirkende kraft? Så himla mye for en datta å huske ville det ikke vært. Hvordan skal man kunne gardere seg mot noe slikt? Man kan jo potensielt ha ute 6 spillere bare pga 1 kamp. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2010 De har valgt å løse det på den enklere måten. Skjønner hvorfor de har gjort det slikt, selv om det kan være uheldig for mange. Nasri er god å ha på Fantasy! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Det med utsatte kamper, er for å straffe de som bare kjøper 11 gode spillere og har ræva benk. Sykt morsomt med Double Gamesweeks er det også. Captain med dobbelt sett poeng. Klarte å stille lag uansett, men måtte ta et point hit. Seff blir Kolo Toure også skadet, og 1-0 til City er bare trist(bortsett fra Tevez-mål). Irr at jeg kjøpte Brunt, kunne kjøpt Nasri. Fabregas er jo alltid skadet for meg! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 De gode rundene tok brått en slutt i dag. 16 poeng. Tre United spillere som ikke spiller, Vaart er skada. Ene innbytteren spilte heller ikke, han andre fikk minuspoeng mens sistemann i det minste fikk to poeng. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Vær glad du har fått 16 du. Jeg sitter igjen med 3 (!!!!) poeng fra i dag... Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Hahahahaha, du får meg i godt humør igjen, jeg er glad i deg :!: Lenke til kommentar
agasøster Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Satt Nasri inn på laget før runden og satte han like godt som kaptein.. Litt flaks må man ha Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2010 Bare 52 poeng på meg så langt. Carroll er siste mann i aksjon senere i dag. Skjer med Bulbasaur-avatar, Maefteda? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 45 poeng med 6 spillere igjen. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Skjer med Bulbasaur-avatar, Maefteda? Pokemon Profile Picture Month. Parker får hvile til 2011. Men han kommer sterkere tilbake enn noensinne. Parker skal samle litt poeng for meg idag på FPL da. Mens jeg håper at Bent ikke gjør det, men han scorer alltid mot West Ham. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Nice. Gyan har allerede samlet mer enn resten av laget mitt gjorde i går. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2010 Litt skuffet over at det bare ble 57 poeng, men det viktigste er at jeg er i topp 10. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Liker ikke måten de løser utsatte kamper på nei Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Denne runden for min del toppes av dette: Fernando Torres is absent after his wife went into labour. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2010 Bytta ut Torres med Judas for noen uker siden. Virker som en ganske god avgjørelse. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Bare at tevez er suspendert neste runde. Han er en Fantasy goldmine da. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2010 Han kan for min del være suspendert resten av karrieren sin. Jeg får jo United-spillerne tilbake til den kampen, så bryr meg ikke om Judas må degraderes til benken. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Hahaha, Torres til Tevez før runden ble nå enda bedre. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2010 Foster Skrtel - Vidic - Ridgewell Bale - Gamst Pedersen - Nasri - Nani © Carroll - Berbatov - Elmander Subs: Krul - Malouda - Hutton - Figueroa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå