Maefteda Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Dette har mine kapteiner fått de siste 6 Gamesweeksene: GW 15: 2 GW 14: 5 GW 13: 1 GW 12: 2 GW 11: 1 GW 10: 3 GW 9: 2 Hadde jeg vært litt bedre på kapteinsvalget hadde jeg ligget øverst. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Nesten mer enn meg det der! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 (endret) Kapteinene mine har i tillegg vært profiler som Drogba, Fabregas, Nani og Tevez. Elmander var min første "risk". 3 poeng for assist addet til N'Zogbia. Da kom det hvertfall noe godt ut av at West Ham slapp inn for meg Endret 28. november 2010 av Maefteda Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. november 2010 Forfatter Del Skrevet 28. november 2010 Bare 49 poeng. Skuffende runde, rett og slett. Skuffende på Fantasy, that is. Resultatmessig var dette en herlig runde. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 55 poeng. Får se om de grønne pilene overalt holder seg. Nolan ut til neste runde for meg, men lurer på hvem av Brunt, Gamst og Etheringthon som skal inn. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2010 Foster Ivanovic - Figueroa - Ridgewell Malouda - Bale - Gamst Pedersen - Nasri Carroll - Judas © - Elmander Benken: Krul - Hutton - Vidic - Nani Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Du må slutte å captaine Tevez, Latias. Da får han aldri noen poeng! Men det er jo det du ønsker uansett Robinson R. Johnson, Kyrgiakos, Toure, Jara Parker, N'Zogbia, Brunt Elmander, Tevez©, Bent Benk: Green, Ferdinand, Nani, Fabregas Endret 4. desember 2010 av Maefteda Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Åja, det var sånn her ja. Jeg gir opp det jævla spillet her ass. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2010 Du må slutte å captaine Tevez, Latias. Da får han aldri noen poeng! Men det er jo det du ønsker uansett Jepp. Han kan gjerne score fem selvmål og pådra seg rødt kort, selv om jeg vil da vil få masse minuspoeng. Åja, det var sånn her ja. Jeg gir opp det jævla spillet her ass. Åh? Fortell! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Det vil si at jeg igjen glemte fristen og halvparten av de jeg har på laget spiller ikke. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Burde få 30 erstattningspoeng for Nani ©, Vidic og Ferdinand. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Hvordan funker dette når kampen blir utsatt? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2010 Hvordan funker dette når kampen blir utsatt? Det blir spilt to kamper i den runden kampen blir satt opp til. Det hjelper ikke å ha spillere fra den utsatte kampen nå. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Vidic, Ferdinand og Nani... erstattes med.. Parkey-Harewood(skada)-Foley Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Noe av det samme her. Sagna (Fulham H), Ferguson (Spurs H(?)) og Williamson (Suspendert). Dette kommer til å suge. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2010 Du må slutte å captaine Tevez, Latias. Da får han aldri noen poeng! Sikker på det? Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Jinx. Sorry Man Utd fans. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2010 Det går bra. Elmander retter det opp. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Glemte å fikse laget i går. Ser ut til å bli en dritrunde av dimensjoner. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Det går bra. Elmander retter det opp. Er med på den, selv med Kolo i forsvaret og litt Bolton hat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå