Jotun Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Har potensielt noen småpoenger tilgode, men dægern du har hatt noen gode runder i det siste Alt! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Skillz vettø, hø hø. Men jeg har hatt et par veldig gode runder nå. Spesielt med valget av Bale som kaptein sist og få skader. Tror det er Cole som får fyken til neste kamp, Chelsea lekker jo som en sil om dagen. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Brukte et Wildcard sist uke, og har nå klatret sju plasseringer på én runde. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Gamsten med 2 mål, og da blir jeg faktisk tatt igjen av Latias... Har aldri vært så flau. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. november 2010 Forfatter Del Skrevet 21. november 2010 Gamsten med 2 mål, og da blir jeg faktisk tatt igjen av Latias... Har aldri vært så flau. Gamsten er konge. Og jeg er en dyktig manager. Hvorfor flau? Det er da helt vanlig å ligge bak den beste. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 61 poeng så langt og jeg har fortsatt Elmohamady og Gyan igjen. Elmo har ikke vært helt fast så jeg håper vel kanskje at han ikke spiller slik at jeg får 5 poeng fra Ridgewell som koser seg på benken. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Elmo får nok 1 minutt dessverre. Har han selv, og håper han spiller, men de bytter nok ikke på et lag som slo Chelsea 3-0. Bent er mitt ess i ermet. Tevez putter 2 nå og Toure får CS, så da kommer jeg foran igjen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 En ting er sikkert. Jeg har funnet den beste keeperkombinasjonen! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) Du har funnet? Jeg hadde den keeperkombinasjonen 1 runde før deg Tevez 1 mål allerede ja Endret 21. november 2010 av Maefteda Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Dette går mot nok en loooow. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. november 2010 Forfatter Del Skrevet 21. november 2010 Å sette Schwarzer i mål var det dummeste jeg gjorde denne runden... Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Ja, for Krul hadde jo vært mye bedre... Du har hvertfall funnet den dårligste keeperkomboen Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Jeg så faktisk ikke at du hadde de keeperene før meg, Meft. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 "Mål Manchester City: KOLO HABIB TOURÉ" Takk til VG Live for den durabelige dosen falskt håp. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 For en avslutning av Tevez. Hvorfor er han ikke Captain!? Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Som manager må jeg ta ansvar. Hangeland og Koscielny ut til neste runde. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 25 poeng og oppover på tabellen igjen. Ligger ikke bak Latias lenger grunnet Tevez Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. november 2010 Forfatter Del Skrevet 21. november 2010 Fortsetter å klatre oppover, 63 poeng med Gyan igjen. Flott av gamblingen av Gamsten betalte seg. Fyren er jo en ren målmaskin for tiden, fem mål på like mange kamper. Elendig keepervalg av meg. Ser nå at det var ganske naivt å tro at Fulham skulle holde nullen mot City. Anyways, viktigste er å klatre. Ikke langt opp til toppen nå. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Felt av kapteinsvalget igjen. Hadde Torres scoret to-tre i går (som han var nære på med) hadde det vært en helt annen runde. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Mohaha. Gyan er skadet som gir plass i startoppstillingen til Darren Bent som er skadefri igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå