DJ_Dark Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Faen som Elmander putter da. Helvete at jeg tok han ut. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Jeg bytta Elmander med Davies. Hipsomhapp, samme poengsum Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. november 2010 Forfatter Del Skrevet 20. november 2010 Tok ut Rigde igjen jeg Morsomt at du fortsatt ikke har lært. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Haha. Har VdV, Bale, Chamack, Davies og Carroll på fantasy. Blir nok en bra dag (på fantasy ) Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Har Ridgevell på første bytteplass. Så får erstattet Berba med en grei sum hvertfall.... Ellers en dum runde. Bale ass... Tips til folk her inne: Kjøp de eg selger. De gjør det veldig bra i de neste kampene Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 25 lusne poeng. Ræva runde. Broren min i en annen liga har 57 poeng... Jeg valgte å satse på Bent, i håp om at han skal spille og score mot Everton, framfor å satse på Bolton, som jeg trodde ville starte nedturen nå. Eneste som redder litt er å se Jotun spille med Ivanovic og Cech framfor Ridgewell og Foster Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Ridgvell kommer da innpå.... Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Nå har jeg vært så langt nede som på 50 plass i denne ligaen. Men er endelig på vei oppover. 55 poeng med 3 spillere igjen nå. Torres som kaptein, så han bør pinade bøtte inn nå. Ligger forøvrig på 42 plass nå. Så skal nok litt til å ta resten igjen når alle bruker samme spillerne :/ Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Det er jo uansett uten betydning da du ikke tar innpå noe som helst, og uansett har det lite å bety om du tar innpå da du jo er så langt nede på listen at man nesten må til side 2..... Alt Ctrl derimot..... Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Why the hell tar ikke Torres straffene når Gerrard ikke spiller? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. november 2010 Forfatter Del Skrevet 20. november 2010 Why the hell tar ikke Torres straffene når Gerrard ikke spiller? Han får assisten i hvert fall! Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Takk for det, 6 poeng. Mer, Torres! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Mer mer mer! Sier jeg og. Alle på Pool scorer utenom Torres. Booo Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. november 2010 Forfatter Del Skrevet 20. november 2010 Fy faen. Torres hadde DEN gylne muligheten alene med keeper, men bommer. I stedet scorer en eller annen tulling noen sekunder senere. Ikke noe går min vei på FPL. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Why the hell tar ikke Torres straffene når Gerrard ikke spiller? Han får assisten i hvert fall! Viss han hadde tatt den selv hadde han fått assist og poeng for mål da? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. november 2010 Forfatter Del Skrevet 20. november 2010 Viss han hadde tatt den selv hadde han fått assist og poeng for mål da? Det er dessverre ikke mulig, så det hadde ikke skjedd. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Woho, strålende fornøyd så langt. 71 poeng og 2 spillere igjen. Klatret fra 50 plass til 28 på 2 gameweeks. 1 plass innen julen Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 32 poeng, ræva. Valgte å kjøpe Darren Bent framfor Davies... Det betaler seg in the long run, forhåpentligvis. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Alt Ctrl derimot..... Hehe. 57 poeng, og Berbatov blir byttet ut for Elmander med to mål og litt annet snacks. Mangler bare Hangeland og Hart nå. Har råd til å håpe på minuspoeng på Hart nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå