DJ_Dark Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Gambling for min del i dag. Enten går det bra, eller så går det til helvete. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. november 2010 Forfatter Del Skrevet 20. november 2010 Jeg har to gratisbytter denne runden. Hvis jeg ikke bruker de, får jeg tre gratisbytter neste runde? Husker det kom nye regler i år, men har glemt hvordan det fungerte. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Bare to etter hva jeg har forstått. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Nødt til å kjøre med 4-3-3 i dag. Fæle greier. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. november 2010 Forfatter Del Skrevet 20. november 2010 Bare to etter hva jeg har forstått. Okay, men jeg hadde byttet uansett. Kjører på med en overraskelse denne runden. Poster laget etter fristen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Bare to etter hva jeg har forstått. Okay, men jeg hadde byttet uansett. Kjører på med en overraskelse denne runden. Poster laget etter fristen. Litt usikker på det der. Eg hadde to bytter forrige runde. Brukte ett av de. Denne runden hadde eg allikevel bare ett bytte.... Ville trodd eg skulle hatt to stk denne runden også all den tid eg kun brukte ett. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. november 2010 Forfatter Del Skrevet 20. november 2010 Schwarzer Ivanovic - Vidic - Ridgewell Malouda - Gamst Pedersen - Nasri - Nani © Carroll - Torres - Gyan Benken: Krul - Bale - Hutton - Figueroa Tar en stor sjanse ved å bytte inn Gamsten. Han møter United neste helg, men satser på at han gjør noe mot Villa i morgen. Ellers vet jeg det er dumt å ha både Ivanovic og Ridgwell i forsvar (de skal møte hverandre), men det er vel ikke umulig at kampen ender 0-0? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Tok ut Rigde igjen jeg Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Torres© i dag. Ekkelt å håpe på Liverpool-mål, men når de først senker West Ham kan Torres få gjøre det. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Tok ut Chamakh jeg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. november 2010 Forfatter Del Skrevet 20. november 2010 Tok ut Chamakh jeg. Gjorde jeg også for to uker sida. Den dengang har han scoret tre mål. Har Nasri i hvert fall da. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Og jeg fortsetter med assist-poeng fra VdV. Problemet er vel at resten har Bale. Endret 20. november 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. november 2010 Forfatter Del Skrevet 20. november 2010 Jippi, og jeg som satte Bale på benken. Herlig. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 ENDELIG failet du litt igjen og. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. november 2010 Forfatter Del Skrevet 20. november 2010 Grattis med VdV, DJ. Håper han scorer ett til. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) VdV Skulle tatt som kaptein. Vurderte nok en gang. Droppet det. Smart. EDIT: Så roter han på seg gult kort da. Endret 20. november 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Har Chamack, VdV og Bale. Vil heller at Arsenal skal vinne da. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Angrer i alle fall på at jeg ikke har VdV som kaptein nå. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Helvetes Tottenham. Er vel blant de få som ikke har VdV eller Bale, og får svi for det nå. Fysj. Det startet jo så bra med Fabregas også... Ferdinand spiller hvertfall, viktig. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 godt med VdV og Bale ja :} Skulle bare satt VdV som [c]. Kjørte på med Torres i steden så får håpe han har en god kamp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå