Latias Skrevet 10. november 2010 Forfatter Del Skrevet 10. november 2010 Alle tre spissene mine har scoret nå. Ene av dem er kapteinen. Herlige saker. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Benken min har tatt fler poeng enn de 11 på banen. Flott deeeet! Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Takk til Wenger som bytta Nasri inn for ett sekund på banen. >.< Eller ser det ut til å bli en grei runde selv om eg ikke rakk fristen. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Jøss, gikk opp tre plasser uten et eneste mål, assist eller bonuspoeng. Slow and steady wins the race! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 På tre runder har jeg gått fra 12. plass til 27. plass. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Ingen kriserunde denne gang heller. Bare en middels. Holder avstanden. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. november 2010 Forfatter Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Trist å ha runder på 50 poeng hele tiden. Savner den tiden der "alle" hadde Ronaldo som kaptein og man dro inn hele 150 poeng runde etter runde. Ronaldo © alene dro jo inn 50p hver runde. Demotiverende å se så lave poengsum hele tiden. Jaja, fortsetter å klatre. Ligger et hav foran DJ allerede. Endret 11. november 2010 av Latias Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Fatter ikke at du klager på at 50p er lavt. Jeg hadde vært i himmelen om jeg fikk 50!! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 De siste ukene har jeg gjort hastekjøp på bandwagon-spillere, dette har gjort at formen har sunket. Håper at litt mer plannlegging av kjøp og mer oversikt skal hjelpe meg til bedre runder. Drogba får sin siste kamp for meg nå, deretter kjøper jeg Torres. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. november 2010 Forfatter Del Skrevet 11. november 2010 Fatter ikke at du klager på at 50p er lavt. Jeg hadde vært i himmelen om jeg fikk 50!! Så er jo målet mitt å vinne ligaen, og ikke være en middelhavsfarer. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Er min første sesong så har ikke all verdens forhåpning. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Min også. Les tabellen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Det er din første, men samtidig sa du før sesongen at jeg MÅTTE være med siden det var så utrolig fett? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. november 2010 Forfatter Del Skrevet 11. november 2010 Det er jo min første sesong også, om man ser bort ifra de to oppvarmingsesongene mine. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 (endret) Green L Young - Jagielka - Shawcross Nani - Malouda - Nolan - VdV Chamakh - Torres © - Carrol Robinson, Adam, Rigdewell, Elmohamady Dette bør faen meg bli poeng! Endret 13. november 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Green Ferdinand - Toure - Enrique Nani - Fabregas - N'Zogbia - Nolan Carroll - Drogba - Tevez© Robinson, Elmo, Jara, Parker Newcastle heavy igjen, så jeg vet at de vil skuffe meg. Green slipper inn mål og Drogba blanker igjen før jeg får solgt han. Ellers har jeg tro på poeng. Var sykt i tvil om hvem som skulle på benken, men endte på Parker siden jeg er dritfornøyd om han scorer uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå