Jotun Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Isj... runden begynte i dag ja.... derfor den mailen kom. Vel... dritt! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Fantastisk å ha VdV på sistebenkeplass. Han har scora og tydeligvis vært ganske så god i dag etter hva jeg har sett på VGLive. Taper sikkert 10 poeng på det. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Kunne jo likesågodt latt han være i startoppstillingen, slik at han automatisk byttes ut hvis han ikke spiller. Det gjorde jeg Og det lønte seg Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. november 2010 Forfatter Del Skrevet 9. november 2010 Haha, jeg var nesten helt sikker på at du hadde han med. Satt å tenkte "faen" da jeg så han hadde putta. GYAN! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Lurer på om jeg bare skal slette hele greia. Dette var ikke min ting. Fy faen. Horespill. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. november 2010 Forfatter Del Skrevet 9. november 2010 Apropos horespill, så må jeg sjekke ut hvor jeg endte i TL-manager. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Ble nummer 167 der jeg tror jeg. Failet hardt på sisterunden da jeg ikke endret noe. Var vel rundt 100 før runden. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. november 2010 Forfatter Del Skrevet 9. november 2010 Note to self: Må bytte ut Mignolet før neste runde. Virker som at førstekeeper Gordon har tatt over hanskene igjen. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Jeg skal definitivt bytte ut Bale. Tidenes luremus. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Jeg skal definitivt bytte ut Bale. Tidenes luremus. Vurderer å gjøre det selv, men det er så typisk at han får 19 assist med en gang jeg gjør det. Chiller med han 2 runder til. Samba og Berbatov er første prioritet å få til helvete ut av laget. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Haha, Berba fortsatt ja. Mange som trodde på nissen etter Liverpool-matchen. Bale fikk "to runder" av meg for tre runder siden. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Bale var en jævel å ha på laget. Akkurat i det jeg tenkte på å selge han, så fikk han en god kamp i CL som overbeviste meg. Samme ræva resultat på FPL. Var litt kjapp i avtrekkeren og solgte han rett før returkampen hans mot Inter, som sammen med VdVs skade satte Bale opp i pris igjen. Heldigvis slår han fortsatt ikke til. Drogba er min nye scapegoat. Om han ikke presterer mot Fulham hjemme, er det rett ut fra laget mitt. Møkkamann. Kjøpte Greeno til denne runden 45 saves totalt i år kan bli handy. Med han og Parker på laget bør heller WH få en opptur snart, den er long overdue. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Hart Alex-Ferdinand-Richards-Elmohamady Nolan-Nasri-Malouda-Bale Carroll-Torres© Speeeeennende... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. november 2010 Forfatter Del Skrevet 9. november 2010 http://fantasy.premierleague.com/M/eventhist.mc?id=966395&event=12 Haha, tenk å spille sånn. "Det er to kamper på tirsdag, la meg velge 11 spillere fra de fire lagene som skal i aksjon. Da kommer jeg garantert til å være på toppen etter tirsdagen!" Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 50 var ikke helt gæli det da. Elmohamady blir vel byttet ut og i og med at han ikke spilte, så da kan han få noen poeng til. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 (endret) Jeg rekker aldri å skifte på laget mitt. Fuck it, jeg registrer at jeg troner over Hewshitt og Banan, så da gir jeg meg med flagget til topps. Endret 10. november 2010 av Goldwing Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 ..og Hewitt har ikke skifta på laget sitt siden gameweek 2-3 eller noe, og ga seg på topp for lenge siden. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Problemet med Bale er at han aldri får hvile. Hadde Redknapp vært lur nå så hadde han latt Krancjar få hvile litt og la Bale komme seg til hektene igjen. ikke lett å skulle prestere uke etter uke. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Hadde Redknapp vært lur ... 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. november 2010 Forfatter Del Skrevet 10. november 2010 Gjorde visst nytten å bytte inn Torres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå