stonebro Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Hatt Fabregas som kaptein i 2 runder på rad nå. Hjemme mot West Ham og hjemme mot Newcastle... Det har ført til 8 poeng totalt... Carroll scorer igjen da.. Samme her. Håper jo på å "fange" den ene kampen der han plutselig har 3 mål og 3 assists, men bare vært uflaks i det siste. Kunne jo fort ha scora to både i forrige runde og denne. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Kommer ikke til å klare å stille fullt lag i dag engang.... Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 For ikke å snakke om at Drogba kommer inn for Chelsea, drar med seg 1 poeng og får kapteinsbindet ditt fra Berbatov. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Ja... Er godt eg har en liten buffer fra forrige runde. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. november 2010 Forfatter Del Skrevet 7. november 2010 Kongerunde! Hele 42 poeng denne runden. Vel, trøsten er at DJ bare fikk 25. :!: Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Shit. Nå ble eg hvertfall skuffa over poengsummen min. Det klareste bevis på at denne runden gikk skikkelig skeis. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Flott at jeg ikke greide stille lag da. Yay. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Rakk ikke fristen (som vanlig). Jeg bommet med en time (England stilte ikke klokka?) Ble en 5-3-2 formasjon og 40 poeng. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 5-3-2 her og med imponerende 25 poeng. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. november 2010 Forfatter Del Skrevet 8. november 2010 Rakk ikke fristen (som vanlig). Jeg bommet med en time (England stilte ikke klokka?) Jo, de gjorde det. Fristen går alltid ut kl. 12.30 når det helgkamper i PL, uansett om første kamp er 13.45 eller 16. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Vurderer å gamble stort med å sette inn Torres, ikke uvanlig at han netter mot Chelsea. Gjorde ikke det da.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. november 2010 Forfatter Del Skrevet 9. november 2010 Mignolet Terry - Vidic - Ridgewell Malouda - Bale - Nasri - Nani Carroll © - Torres - Gyan Benken: Krul - Adam - Hutton - Figueroa Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 HOREEEEEEEE!!!! Hvorfor har ingen sagt noe før? Har faen ikke fikset på laget. Jaja, da er det bare å glemme dette spillet. 5-3-2 funket faen ikke. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. november 2010 Forfatter Del Skrevet 9. november 2010 HOREEEEEEEE!!!! Hvorfor har ingen sagt noe før? Har faen ikke fikset på laget. Haha, sleipt gjort av meg ja. Ventet på at fristen skulle gå ut. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Ser du også har hoppet på Torres-toget, Latias. Får håpe det lønner seg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. november 2010 Forfatter Del Skrevet 9. november 2010 Det er jo en vinn-vinn-situasjon. Enten scorer han (og jeg får poeng på Fantasy), ellers failer han (og da taper Liverpool poeng). Håper helst på sistnevnte. Nå som det er sagt, så scorer vel Gerrard hat-trick, mens Torres ikke er på benken engang. Typisk om det skjer. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Gikk for samme taktikk Latias. Ikke si noen ting om fristen + Torres på laget. Bare for å jinxe Wigankampen. Tok av Hernandez og i ett desperat forsøk om at han kanskje goaler igjen. Hart Terry - Sagna - Williamson Bale - Nani - Wilshere - Song Drogba© - Torres - Carrol sub: Ferguson - Vidic - Carr Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. november 2010 Forfatter Del Skrevet 9. november 2010 (endret) Jeg tok ut Berba. Satser på hat-trick i morgen da. Skuffende av Ridgewell å ikke holde nullen. EDIT: Han skader seg også jo... Endret 9. november 2010 av Latias Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 WÆT?! Ble helten Ridgewell skadet? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. november 2010 Forfatter Del Skrevet 9. november 2010 Han fikk seg bare en liten smell, men han er nok tilbake på banen etter pausen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå