DJ_Dark Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Går for en frekk 5-3-2 denne runden jeg. Ville ikke bytte ut Nani eller VdV, så de ble benket. Wildcardet røk dog denne runden med 6 bytter eller hva det var. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. november 2010 Forfatter Del Skrevet 6. november 2010 Wildcard når man bare bruker seks bytter? Da er man gjerrig. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Husker ikke hvor mange bytter, men regner med det var 6. Jeg regner med at jeg ikke kommer til å bruke Wildcardet noen annen gang uansett. Mulig jeg har failet litt, men mener det var det riktige her. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Mister poeng for 4 innslupne da. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. november 2010 Forfatter Del Skrevet 6. november 2010 Seks poeng likevel på Hutton. Bale skuffet meg i dag. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Hutton på første benk da? Deilig at Bale fortsetter å blanke i PL etter at jeg solgte han. Uten VdV der også. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. november 2010 Forfatter Del Skrevet 6. november 2010 Hutton på første benk da? Spiller ingen rolle, hele benken min kommer inn uansett. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Glad jeg tok ut Bale og ja. Satser på at noen av de andre får mer poeng. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. november 2010 Forfatter Del Skrevet 6. november 2010 Vurderte Coleman før denne runden, faen at jeg ikke tok han. Scorer i dag, og virker som en ganske offensiv forsvarsspiller. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Han spiller på høyrekanten i tilleg Og jeg har han! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. november 2010 Forfatter Del Skrevet 6. november 2010 Ridgewell. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Ridgewell. Kjeft du a! Bare fordi jeg sier det! Har brukt Rigde hele sesongen jeg. EDIT1: JÆVLA FLOTT AT SHAWCROSS FOR FUCKINGS -2 POENG OG JAGIELKA FÅR 0!!! EDIT2: Fuckings Hangeland scorer også når jeg tar han ut. Endret 6. november 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Møkka-Ridgewell. Scoring på Coleman og CS på Mohamady da. Leit at N'Zogbia ødela for Robinson og at West Ham raknet... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Dette går mot en kriserunde.... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. november 2010 Forfatter Del Skrevet 6. november 2010 Flaksen min har tatt slutt.... Fiksa det jeg. Lurer på hvem min emergency kaptein blir. Har en mistanke om at det blir Malouda, for han er min mest verdifulle spilleren. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Bedre å ha flaks enn å bare være dårlig som du er Latias 1 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Faen ass. Det laget jeg ikke bryr meg om gjør jeg utrolig bra med. 70 plass totalt denne måneden. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Alt er klappet og klart for Fabregas-show, med et par Carroll-reduseringer på tampen. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Hatt Fabregas som kaptein i 2 runder på rad nå. Hjemme mot West Ham og hjemme mot Newcastle... Det har ført til 8 poeng totalt... Carroll scorer igjen da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå