Latias Skrevet 1. november 2010 Forfatter Del Skrevet 1. november 2010 Haha, lurte dere alle! Adam er kongen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 svarte.... tar du meg i denne runden nå da? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. november 2010 Forfatter Del Skrevet 1. november 2010 svarte.... tar du meg i denne runden nå da? Ja, hvis Adam scorer 10-12 mål. Ikke usannsynlig, WBA spiller jo med ni mann. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Heldigvis er Jara trygt plassert på benken. 3 kampers karantene dog, det svir. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. november 2010 Forfatter Del Skrevet 2. november 2010 Heldigvis er Jara trygt plassert på benken. 3 kampers karantene dog, det svir. Du har en fin benk da. Jara er suspendert i tre kamper, Noble er ute i en måned og Judas sitter hjemme i Argentina. Mange gode reserver. Ellers ligger jeg nå fem plasser over DJ. På tide! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Uff. Jeg havner snart på side 2 av ligaen :S Dette året har det gått utrolig dårlig ass.. Edit: Enda mer skuff at laget som jeg har på den andre kontoen min gjør det mye bedre. Ingen spillere fra fjorårets top 8. Og allikevel så har jeg karret til meg 80 poeng denne runden. Endret 2. november 2010 av Hille Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Heldigvis er Jara trygt plassert på benken. 3 kampers karantene dog, det svir. Du har en fin benk da. Jara er suspendert i tre kamper, Noble er ute i en måned og Judas sitter hjemme i Argentina. Mange gode reserver. Ellers ligger jeg nå fem plasser over DJ. På tide! Bare vent du. Neste runde. Er ikke akkurat mange poeng som skiller mellom de plassene der. :!: Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Du har en fin benk da. Jara er suspendert i tre kamper, Noble er ute i en måned og Judas sitter hjemme i Argentina. Mange gode reserver. Ellers ligger jeg nå fem plasser over DJ. På tide! Så først Noble ute i en måned nå... Dårlig nytt på alle måter. Faen! Viser tydelig hvor latterlig mye uflaks jeg har hatt i det siste. Noble mister nå hjemmekampene mot West Brom, Blackpool og Wigan... Endret 2. november 2010 av Maefteda Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Snakket ikke du om teten for kort tid siden m? Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Joda, det kommer etterhvert Har en liten downperiode nå, men sesongen har ikke en gang begynt. Fyren som ledet hele greia forrige runde hadde ikke spilt en gang, han hadde bare vært heldig med sine første valg. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Bare slapp av: Eg holder førersetet varmt til du kommer! Ingen problemer! 1 Lenke til kommentar
Palme Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Joda, det kommer etterhvert Har en liten downperiode nå, men sesongen har ikke en gang begynt. Fyren som ledet hele greia forrige runde hadde ikke spilt en gang, han hadde bare vært heldig med sine første valg. Hmm.. Var ikke det meg da? Og "heldig med sine valg"?! Dette er en nøye planlagt strategi som vil ende med seier i samtlige ligaer Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Tenkte på han som ledet sammenlagt. For alle som spiller FPL altså. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. november 2010 Forfatter Del Skrevet 5. november 2010 Hva gjør folket før denne runden? Ville helst ikke gjøre noen endringer, men jeg er visst tvunget til det. Nani og VDV skadet, Bramble suspendert. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 VdV også skadet? Ser ut som Wildcardet blir brukt denne runden, samt at Nani og VdV havner på benken. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Tok et 8 point hit denne runde, og sliter likevel med å stille lag. Håper for all del Tevez greier å bli klar til sin kamp. Noble mot Parker hørtes ut som en grei deal Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. november 2010 Forfatter Del Skrevet 6. november 2010 Mignolet Terry - Vidic - Ridgewell Malouda - Bale - Adam - Nasri - Nani Chamakh - Berbatov © Benken: Krul - Hutton - Carroll - Figueroa Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Glemte fristen igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå