Gå til innhold

Fantasy Premier League 10/11

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heldigvis er Jara trygt plassert på benken. 3 kampers karantene dog, det svir.

Du har en fin benk da. Jara er suspendert i tre kamper, Noble er ute i en måned og Judas sitter hjemme i Argentina. Mange gode reserver. :thumbup:

Ellers ligger jeg nå fem plasser over DJ. På tide!

Lenke til kommentar

Uff. Jeg havner snart på side 2 av ligaen :S

Dette året har det gått utrolig dårlig ass..

Edit: Enda mer skuff at laget som jeg har på den andre kontoen min gjør det mye bedre.

Ingen spillere fra fjorårets top 8. Og allikevel så har jeg karret til meg 80 poeng denne runden.

Endret av Hille
Lenke til kommentar

Heldigvis er Jara trygt plassert på benken. 3 kampers karantene dog, det svir.

Du har en fin benk da. Jara er suspendert i tre kamper, Noble er ute i en måned og Judas sitter hjemme i Argentina. Mange gode reserver. :thumbup:

Bare vent du. Neste runde. Er ikke akkurat mange poeng som skiller mellom de plassene der. :!:

Lenke til kommentar

Så først Noble ute i en måned nå... Dårlig nytt på alle måter. Faen!

Viser tydelig hvor latterlig mye uflaks jeg har hatt i det siste. Noble mister nå hjemmekampene mot West Brom, Blackpool og Wigan...

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Joda, det kommer etterhvert :p Har en liten downperiode nå, men sesongen har ikke en gang begynt. Fyren som ledet hele greia forrige runde hadde ikke spilt en gang, han hadde bare vært heldig med sine første valg.

Hmm.. Var ikke det meg da? Og "heldig med sine valg"?! Dette er en nøye planlagt strategi som vil ende med seier i samtlige ligaer :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...