Gå til innhold

Fantasy Premier League 10/11

Latias

Anbefalte innlegg

Faen at du hadde Rigdewell, Latias. Hadde håpet på at du skulle droppe han denne runden og, så jeg kunne utnytte han mest mulig litt til. :D

EDIT: Håpløst å sette Elmohamady i forsvaret i dag ser jeg.

EDIT2: Det mener tydeligvis Sunderland-manageren og, som tar han ut etter 39 min. :p

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Faen at du hadde Rigdewell, Latias. Hadde håpet på at du skulle droppe han denne runden og, så jeg kunne utnytte han mest mulig litt til. :D

Takker deg for det jeg. Jeg hadde Bramble inne, men bytta inn Ridgewell etter at du hadde mobbet meg så mye. Ridgewell fikk 6, Bramble ligger foreløpig på -4. :w00t:

Lenke til kommentar

Morsomt at begge keeperne mine spiller samme kamp da. Førstekeeperen min har sluppet inn fem mål, mens reserven holder nullen. Og Carroll på benken også. Eneste som egentlig mangler, er at Adam ikke spiller kampen mot WBA i morgen og Bramble blir dermed byttet inn. Skjer det, så gir jeg opp spillet.

Lenke til kommentar

Nå trenger bare Adam å spille mindre enn 59 minutter i morgen, og da vil DJ og jeg ligge likt nok engang.

Morsomt at jeg satte Carroll på benken før forrige runde, og siden den gang har han samlet 14 poeng på to runder. Jeg har innsett at dette spillet kun handler om flaks, ellers hadde ikke Jotun vært så langt oppe. :p

Lenke til kommentar

Nå trenger bare Adam å spille mindre enn 59 minutter i morgen, og da vil DJ og jeg ligge likt nok engang.

Haha. Det er sykt med tanke på lagene våres. :!:

EDIT: Herregud. To av Jotuns midtbanespillere tok mer enn hele laget mitt til sammen. :ermm:

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar

Eneste som egentlig mangler, er at Adam ikke spiller kampen mot WBA i morgen og Bramble blir dermed byttet inn. Skjer det, så gir jeg opp spillet.

Adam er ankelskadet, og spiller mest sannsynlig ikke i kveld. Gjett hvem som blir byttet inn da? Nei, nå gir jeg opp dette spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...