DJ_Dark Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Faen at du hadde Rigdewell, Latias. Hadde håpet på at du skulle droppe han denne runden og, så jeg kunne utnytte han mest mulig litt til. EDIT: Håpløst å sette Elmohamady i forsvaret i dag ser jeg. EDIT2: Det mener tydeligvis Sunderland-manageren og, som tar han ut etter 39 min. Endret 31. oktober 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Glad for at godgutta mine spiller bra i dag. Nolan og Barton. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Så glad for at jeg har Nolan! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2010 Faen at du hadde Rigdewell, Latias. Hadde håpet på at du skulle droppe han denne runden og, så jeg kunne utnytte han mest mulig litt til. Takker deg for det jeg. Jeg hadde Bramble inne, men bytta inn Ridgewell etter at du hadde mobbet meg så mye. Ridgewell fikk 6, Bramble ligger foreløpig på -4. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Faen, det hadde vært muligheten min for å gå forbi deg. Nå håper jeg bare det blir 6-0 til Newcastle, så Mignolet får enda et minuspoeng. Vil også si faen til at jeg ikke har Nolan. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2010 Morsomt at begge keeperne mine spiller samme kamp da. Førstekeeperen min har sluppet inn fem mål, mens reserven holder nullen. Og Carroll på benken også. Eneste som egentlig mangler, er at Adam ikke spiller kampen mot WBA i morgen og Bramble blir dermed byttet inn. Skjer det, så gir jeg opp spillet. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Perfekt kamp for meg dette her. Bent scorer også. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Nani Vidic og Nolan sanker poeng denne runden. Angrer litt på valget med å skvise ut Hangeland, men var så lei 1 poengs rundene hans. Så får han en sekser runde.... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Jeg vurderte å ta han ut, men droppet det. Like greit. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Vurderer å gamble stort med å sette inn Torres, ikke uvanlig at han netter mot Chelsea. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 En helt grei runde så langt, med Brunt igjen i kampen i morra. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 -4 poeng på Bramble. Flott. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Hmmmmm... Kvalifiserer dette til "rykk"? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2010 Nå trenger bare Adam å spille mindre enn 59 minutter i morgen, og da vil DJ og jeg ligge likt nok engang. Morsomt at jeg satte Carroll på benken før forrige runde, og siden den gang har han samlet 14 poeng på to runder. Jeg har innsett at dette spillet kun handler om flaks, ellers hadde ikke Jotun vært så langt oppe. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Eg har hvertfall ALDRI lagt skjul på det Latias. Om det er pga min beskjedne natur er derimot uvisst.... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Nå trenger bare Adam å spille mindre enn 59 minutter i morgen, og da vil DJ og jeg ligge likt nok engang. Haha. Det er sykt med tanke på lagene våres. :!: EDIT: Herregud. To av Jotuns midtbanespillere tok mer enn hele laget mitt til sammen. Endret 31. oktober 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 EDIT: Herregud. To av Jotuns midtbanespillere tok mer enn hele laget mitt til sammen. Sånne ting som dette gjør fantasy verdt å være med på! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. november 2010 Forfatter Del Skrevet 1. november 2010 Eneste som egentlig mangler, er at Adam ikke spiller kampen mot WBA i morgen og Bramble blir dermed byttet inn. Skjer det, så gir jeg opp spillet. Adam er ankelskadet, og spiller mest sannsynlig ikke i kveld. Gjett hvem som blir byttet inn da? Nei, nå gir jeg opp dette spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå