Gå til innhold

Fantasy Premier League 10/11

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Coleman byttet ut etter 61 minutter... Det var den flaksen jeg fikk idag. Hadde han blitt byttet ut i 59 isteden, hadde jeg gitt opp dette spillet.

Det er jo typisk. For et par runder siden ble Figueroa byttet ut etter 59 minutter. Selvfølgelig skal ingenting gå min vei.

Lenke til kommentar

YESH! Over Latias :new_woot:

Lurer på en ting. Hvorfor er det så stort å være over meg egentlig? Jeg vet jeg er best, men det kan da ikke være grunnen? :p

Nani og Vidic redder æren min, men skulle ha hatt Nani som kaptein. Ellers legger jeg merke til at DJ og jeg nok engang ligger helt likt. Snakk om å følge hverandre som skygger. :w00t:

Lenke til kommentar

Ellers legger jeg merke til at DJ og jeg nok engang ligger helt likt. Snakk om å følge hverandre som skygger. :w00t:

I wish. Dessverre er det en feil. Du har fått 7 poeng mer enn meg denne runden.

Dog, jeg har en spiller mer igjen enn deg. Elmander senger Pool i morgen med hat-trick!

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar

I wish. Dessverre er det en feil. Du har fått 7 poeng mer enn meg denne runden.

Dog, jeg har en spiller mer igjen enn deg. Elmander senger Pool i morgen med hat-trick!

Det er ikke en feil. Jeg brukte åtte poeng på bytter før runden, så det er dessverre riktig.

Begge har tre spillere igjen forøvrig. Tipper vi ligger likt etter denne runden også.

Lenke til kommentar

Åja, hvorfor ikke bruke Wildcardet?

Wildcardet bruker jeg kun når jeg er helt lost og trenger å gjøre store utskiftninger på laget. Jeg er aldri helt fornøyd med laget mitt, og pleier som regel å bytte ut 4-5 spillere annen hver uke. Med store utskiftninger mener jeg minst 8-9 nye spillere.

Lenke til kommentar

YESH! Over Latias :new_woot:

Lurer på en ting. Hvorfor er det så stort å være over meg egentlig? Jeg vet jeg er best, men det kan da ikke være grunnen? :p

Ikke noe spes egentlig. Vet ikke hvem som er manager til de andre lagene så jeg har satt meg som mål å komme over deg i og med at du er den eneste jeg vet hvem sitt lag er.

Klønete formulert, men jeg er Lat.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...