Smågal Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Hmmmm, tror jeg går mot en dårlig runde(igjen). Hart Alex-Elmohamady-Richards-Ferdinand Milner-Nani©-Malouda-Bale Carroll-Drogba Lenke til kommentar
svenny000 Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Her er laget mitt, som det ser ut nå. Hart Terry-Jones-Cole A-Elmohamady Nani- Malouda©- Etherington- Van der Vart Berbatov- Chamakh Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2010 Bale kan fort spille godt mot er bra lag og kan fort putte. Ja, så godt at han ikke engang er på benken mot United i dag. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Jepp, hadde tatt han ut av laget mitt, men Vamos sa jeg burde ha han på banen, så jeg gjorde det. Jeg skal ikke høre på noe andre mer. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2010 Kaptein Nasri sanket hele seks poeng for meg. Flott valg av meg! Nei, United-gutta må redde æren min i dag. Dette ser ikke lyst ut. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Retards. Bale spiller. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Coleman byttet ut etter 61 minutter... Det var den flaksen jeg fikk idag. Hadde han blitt byttet ut i 59 isteden, hadde jeg gitt opp dette spillet. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2010 Coleman byttet ut etter 61 minutter... Det var den flaksen jeg fikk idag. Hadde han blitt byttet ut i 59 isteden, hadde jeg gitt opp dette spillet. Det er jo typisk. For et par runder siden ble Figueroa byttet ut etter 59 minutter. Selvfølgelig skal ingenting gå min vei. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Gjør meg ingenting om du har en god runde. Helt greit at Nasri ikke gjorde det store i dag. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Yaya Toure med 2 bonus poeng etter Man Citys tap for Wolves... Jeg tar det jeg får Rob Green som møtte Arsenal på bortebane fikk 8 poeng etter 10(!) redninger og 3 bonus poeng. Han skal kjøpes inn snarest. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Tenk deg clean sheet i tillegg der da. Jeg vurderte enten Nani eller Hernández som kaptein. Havnet på det siste og tapte dermed 12 poeng. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2010 YESH! Over Latias Lurer på en ting. Hvorfor er det så stort å være over meg egentlig? Jeg vet jeg er best, men det kan da ikke være grunnen? Nani og Vidic redder æren min, men skulle ha hatt Nani som kaptein. Ellers legger jeg merke til at DJ og jeg nok engang ligger helt likt. Snakk om å følge hverandre som skygger. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Beste runden av alle (minus én dude) i ligaen med B. Ferguson igjen. Fornøyd, men synd at Chicha var kaptein. Hadde hatt 80p med Nani som kaptein Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) Ellers legger jeg merke til at DJ og jeg nok engang ligger helt likt. Snakk om å følge hverandre som skygger. I wish. Dessverre er det en feil. Du har fått 7 poeng mer enn meg denne runden. Dog, jeg har en spiller mer igjen enn deg. Elmander senger Pool i morgen med hat-trick! Endret 30. oktober 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2010 I wish. Dessverre er det en feil. Du har fått 7 poeng mer enn meg denne runden. Dog, jeg har en spiller mer igjen enn deg. Elmander senger Pool i morgen med hat-trick! Det er ikke en feil. Jeg brukte åtte poeng på bytter før runden, så det er dessverre riktig. Begge har tre spillere igjen forøvrig. Tipper vi ligger likt etter denne runden også. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Åja, hvorfor ikke bruke Wildcardet? Ligger vi likt nå også, kommer jeg til å flire. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2010 Åja, hvorfor ikke bruke Wildcardet? Wildcardet bruker jeg kun når jeg er helt lost og trenger å gjøre store utskiftninger på laget. Jeg er aldri helt fornøyd med laget mitt, og pleier som regel å bytte ut 4-5 spillere annen hver uke. Med store utskiftninger mener jeg minst 8-9 nye spillere. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 YESH! Over Latias Lurer på en ting. Hvorfor er det så stort å være over meg egentlig? Jeg vet jeg er best, men det kan da ikke være grunnen? Ikke noe spes egentlig. Vet ikke hvem som er manager til de andre lagene så jeg har satt meg som mål å komme over deg i og med at du er den eneste jeg vet hvem sitt lag er. Klønete formulert, men jeg er Lat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå