Jotun Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Det må være spennende å knives der nede.... Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Tror jeg skal la være å bytte så mye, og heller bare kopiere dere som ligger i topp. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) Er det ikke bedre spille for gøy for din egen skyld, og ikke bare kopiere for å (kanskje) ligge nærmere toppen? Edit: Du er kanskje blant de som lagrer foran hver kamp i FM også? Slik at du kan spille alle kamper så mange ganger du vil helt til du vinner? Endret 25. oktober 2010 av JohnRichard Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Byttene for neste runde allerede gjort. Samme gjorde jeg. Så fikk jeg inn min 3. Unitedspiller Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Tror jeg skal la være å bytte så mye, og heller bare kopiere dere som ligger i topp. Du kan jo kopiere taktikken min: Den er mye basert på flaks Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2010 Hvilke bytter gjør folket før denne runden? Judas skal definitivt ut, han er skadet. Har 15 millioner i banken om jeg selger fyren, og da har jeg råd til hvilken som helst spiss jeg vil ha. Kommer til å unngå Drogba siden alle andre har han. Jeg vil heller kjøre på med noe mer originalt. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Personlig gjorde jeg Song > Cleverly og Chicha > Berba. Føles bra, som alltid. Har dog utelukkende falt fra GW1 og til nå, så magefølelsen er vel kritikkverdig. Fra 9. til 20. plass på 9 runder. Stø kurs mot siste Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) Tror jeg skal bytte inn Chicha for Berbatov. Virker som Chicha har en mye større målteft enn bulgarieren. Bale havner nok på benken denne runden vil jeg tro. Usikker enda. EDIT: Robinson Hangeland - Elmohamady - Ridgewell Mikel (/Bale) - Nani - VdV - Malouda Hernández - Drogba © - Elmander Fortsatt usikker på hvem jeg skal ha som kaptein. Veldig vanskelig å vite med mitt lag. Samtidig er jeg usikker på å ha Mikel i steden for Bale. Bale kan fort spille godt mot er bra lag og kan fort putte. Derfor er jeg usikker jeg. Endret 30. oktober 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Drogba © borte mot Wolves. Fail. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Drogba © borte mot Wolves. Fail. Mange hadde det. :!: Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Aiaiai, grov skriveleif av meg. Hadde nok også kapteinsbåndet på Drogba hjemme mot Wolves. Men i dag, borte mot Blackburn, blir det ltie poeng på Drogba. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Du tror det blir lite på han? Det er vel kamper vi "ikke har trua" på han at han scorer da. Det satser jeg på. Ellers sitter jeg her å tenker at Nasri sånn egentlig burde vært på laget mitt for lenge siden, noe han ikke er. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Ja, ltie. Neida, han kan fort ende opp med en assist, men jeg ser andre alternativ som er bedre i dag. Blackburn kan uansett det å forsvare seg, særlig hjemme. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Vi får se da. Bare spør Latias hvordan det gikk forrige gang han ikke hørte på meg. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Schwarzer Enrique-Toure-Coleman-Elmo Nani-Fabs©-Yaya-Bale Carroll-Drogba Byttet Konchesky mot Coleman. Håper å snu uflaksen min fra forrige runde... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2010 Vi får se da. Bare spør Latias hvordan det gikk forrige gang han ikke hørte på meg. Mignolet Terry - Vidic - Ridgewell Malouda - van der Vaart - Adam - Nasri © - Nani Chamakh - Berbatov Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) Ridgewell Endret 30. oktober 2010 av DJ_Dark 2 Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) Carson Coleman - Elomohamady - Alex Nani - Fabregas© - Arteta - Brunt Berbatov - Drogba - Carroll Cash it. Endret 30. oktober 2010 av Vamos Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2010 FU, DJ. Hvor lenge skal du mobbe meg for det der? Bare vent til Nasri scorer hat-trick senere i dag. Da skal du angre på at du ikke satte han inn. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Nei, det blir nok en stund til det ja! :!: Tilter om Nasri kommer og er supermann i dag. Hadde tenkt å kjøre wildcard og bytte flere spillere, men kan bare takke Vamos for at han minte meg på at fristen var 12.30, ikke 13.00 som jeg trodde. En frist som er totalt tard da ingen kamper er før 16 i dag. Men du vet jo hvordan det er når du skal mobbe meg, Latias. Det kommer fort tilbake. Jeg tok ut Berbatov og satte inn Hernández. Vi får se hvem som gjorde sjakktrekket der! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå