Gå til innhold

Fantasy Premier League 10/11

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det ikke bedre spille for gøy for din egen skyld, og ikke bare kopiere for å (kanskje) ligge nærmere toppen?

Edit: Du er kanskje blant de som lagrer foran hver kamp i FM også? Slik at du kan spille alle kamper så mange ganger du vil helt til du vinner?

Endret av JohnRichard
Lenke til kommentar

Hvilke bytter gjør folket før denne runden? Judas skal definitivt ut, han er skadet. Har 15 millioner i banken om jeg selger fyren, og da har jeg råd til hvilken som helst spiss jeg vil ha. Kommer til å unngå Drogba siden alle andre har han. Jeg vil heller kjøre på med noe mer originalt. ;)

Lenke til kommentar

Tror jeg skal bytte inn Chicha for Berbatov. Virker som Chicha har en mye større målteft enn bulgarieren. Bale havner nok på benken denne runden vil jeg tro. Usikker enda.

EDIT:

Robinson

Hangeland - Elmohamady - Ridgewell

Mikel (/Bale) - Nani - VdV - Malouda

Hernández - Drogba © - Elmander

Fortsatt usikker på hvem jeg skal ha som kaptein. Veldig vanskelig å vite med mitt lag. Samtidig er jeg usikker på å ha Mikel i steden for Bale. Bale kan fort spille godt mot er bra lag og kan fort putte. Derfor er jeg usikker jeg.

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar

Nei, det blir nok en stund til det ja! :D :!:

Tilter om Nasri kommer og er supermann i dag. Hadde tenkt å kjøre wildcard og bytte flere spillere, men kan bare takke Vamos for at han minte meg på at fristen var 12.30, ikke 13.00 som jeg trodde. En frist som er totalt tard da ingen kamper er før 16 i dag.

Men du vet jo hvordan det er når du skal mobbe meg, Latias. Det kommer fort tilbake. Jeg tok ut Berbatov og satte inn Hernández. Vi får se hvem som gjorde sjakktrekket der!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...