Latias Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2010 Hvorfor ikke Rigdewell i forsvar? Birmingham møter Blackpool hjemme og burde greie den kampen uten å slippe inn mål. Fordi Adam skal leke med Birmingham. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Birmingham er dårligere enn Blackpool pr nå tror jeg. Blackpool har scoret i alle sine kamper, utenom den mot Chelsea, så tror ikke Birmingham holder ut. Møkka-VdV som alle har nå scoret gratismål ja. Kjipern at jeg mangler pengene til å kjøpe han... Satser på at han får til lite mot Man Utd og Bolton, så får Bale duge fram til det. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 (endret) Glad jeg satte inn VdV jeg. Nå får vi bare se om jeg gjorde feil ved å ikke sette han som kaptein. Birmingham har vært nokså ustabile i år, det har du helt rett i. Vi får vel bare se. Jeg har trua på at de skal holde nullen i dag. Endret 23. oktober 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Så lang har VdV, Rigdewell, Elmander og Malouda scoret for meg. Den jeg trenger mål fra er Drogba som er kapteinen min. Typisk om han ikke scorer i dag og Berba gjør det i morgen siden jeg fjernet han som kaptein. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2010 Adam med en fin assist, dog for feil lag. Og Ridgewell på benken scorer. Typisk min flaks. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2010 Etter fristen ja... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 (endret) Kan jo ikke hjelpe deg for mye. Målløst for Drogba og. :/ Elmohamady på benken hos meg har 6 poeng. Burde faen meg satt han i steden for Hangeland. Rigdewell med 12p så langt, uten Bonus. Endret 23. oktober 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
svenny000 Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 (endret) Føler at dette kommer til å bli en kjempebra runde fra meg. Allerede har jeg Elmohamad (6 poeng), Van der Vaart (6 poeng), Cole (6 poeng) og Malouda (8poeng). Så dette er veldig bra fra min side Endret 23. oktober 2010 av svenny000 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Når kommer bonuspoengene? Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Om en time. Ræva runde for meg. Drogba blanker? Wtf. Andy Carroll er den eneste som redder litt for meg, og jeg bannet da han scorte. Elmo fikk CS da, men det fikk Dann som jeg byttet vekk også. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2010 Har 41 så langt med fire spillere igjen, men det verste er at de to første spillerne mine på benken har tilsammen samlet 19 poeng. Typisk, dette skjer jo hver uke. Nå håper jeg Judas brekker benet under oppvarmingen, slik at Ridgewell blir bytta inn. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 41 poeng selv, men bare tre spillere igjen. Har Elmohamady på benken selv med 8 fuckings poeng. At jeg ikke satte inn han. Kun Rigdewell som fikk bonuspoeng hos meg og. Dette likte jeg rett og slett bare dårlig. Latias forbi meg. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Hvordan kom Latias forbi deg, når dere begge fikk 41 poeng? Selv ligger jeg på 25 poeng, med 4 spillere igjen Men jeg ligger nest øverst på tabellen uansett. Og hva er det? Jo det er bra. Smileys bak hver linje er kult Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Fordi han har flere spillere igjen? Tard Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2010 Latias forbi meg. Robinson redder to straffer, holder nullen, får poeng for å redde mange skudd og plukker opp alle bonuspoengene. For min del slipper United inn to mål, Vida scorer selvmål før han greier å få seg selv utvist. Book it, Thomas Cook it, whatever. Det skjer garantert. Ikke noe skal gå min vei i dette spillet. Forøvrig morsomt at vi lå likt før runden, og ligger også likt etter dagens kamper. Vi har ikke allverdens med like spillere heller. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 (endret) Det var veldig mye som skulle skjer, Latias. Du glemte å nevne at Judas må spille en elendig kamp og. EDIT: Ganske creds å fortsatt ligge likt ja. :!: Endret 23. oktober 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2010 Du glemte å nevne at Judas må spille en elendig kamp og. Aldri om det skjer. Han vil storspille og vil være involvert i alle scoringene, uten at han selv scorer/får assist. I det 59. minutt (ikke etter det, for ellers vil han få ekstra poeng for å spille i en time) kommer han med en stygg tobenstakling, og får et direkte rødt kort. Dette vil forøvrig føre til at nok en Arsenal-spiller blir langtidsskadet, og Wenger vil nok engang kritisere PL-spillerne for hodeløse taklinger. For å strø salt i såret vil City gi FA litt penger, og Judas vil unngå suspensjon. Skjønner ikke hvorfor spillerne må gjøre alt dette bare for at jeg ikke skal få poeng på Fantasy PL. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Du overdriver vel ikke en bitte liten smule nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå