Gå til innhold

Fantasy Premier League 10/11

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Birmingham er dårligere enn Blackpool pr nå tror jeg. Blackpool har scoret i alle sine kamper, utenom den mot Chelsea, så tror ikke Birmingham holder ut.

Møkka-VdV som alle har nå scoret gratismål ja. Kjipern at jeg mangler pengene til å kjøpe han... Satser på at han får til lite mot Man Utd og Bolton, så får Bale duge fram til det.

Lenke til kommentar

Glad jeg satte inn VdV jeg. :p Nå får vi bare se om jeg gjorde feil ved å ikke sette han som kaptein.

Birmingham har vært nokså ustabile i år, det har du helt rett i. Vi får vel bare se. Jeg har trua på at de skal holde nullen i dag.

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar

Har 41 så langt med fire spillere igjen, men det verste er at de to første spillerne mine på benken har tilsammen samlet 19 poeng. Typisk, dette skjer jo hver uke. Nå håper jeg Judas brekker benet under oppvarmingen, slik at Ridgewell blir bytta inn.

Lenke til kommentar

Latias forbi meg. :mad:

Robinson redder to straffer, holder nullen, får poeng for å redde mange skudd og plukker opp alle bonuspoengene. For min del slipper United inn to mål, Vida scorer selvmål før han greier å få seg selv utvist. Book it, Thomas Cook it, whatever. Det skjer garantert. Ikke noe skal gå min vei i dette spillet.

Forøvrig morsomt at vi lå likt før runden, og ligger også likt etter dagens kamper. Vi har ikke allverdens med like spillere heller.

Lenke til kommentar

Du glemte å nevne at Judas må spille en elendig kamp og. :p

Aldri om det skjer. Han vil storspille og vil være involvert i alle scoringene, uten at han selv scorer/får assist. I det 59. minutt (ikke etter det, for ellers vil han få ekstra poeng for å spille i en time) kommer han med en stygg tobenstakling, og får et direkte rødt kort. Dette vil forøvrig føre til at nok en Arsenal-spiller blir langtidsskadet, og Wenger vil nok engang kritisere PL-spillerne for hodeløse taklinger. For å strø salt i såret vil City gi FA litt penger, og Judas vil unngå suspensjon. Skjønner ikke hvorfor spillerne må gjøre alt dette bare for at jeg ikke skal få poeng på Fantasy PL.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...