Palme Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 Ser ut som jeg har flakset meg forbi alle og innehaver en høyst midlertidig 1. plass Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 Var en rimelig grei sum du fikk denne omgangen Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 Jeg som gjorde det så bra i starten. Snart 100 poeng bak teten Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 Hvilke endringer gjør folket før denne runden? Selv gjorde jeg et sjakktrekk ved å få inn Judas for Drogba forrige runde. Tror jeg bare bytter ut de svake Newcastle-spillerne, ellers trenger jeg ikke å gjøre store endringer på et lag på vei mot toppen. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 Bytta ut flåsa Ebanks Blake (som utrolig nok ikke får spille fast for Wolves) mot Anelka. Siden jeg hadde cash til det uansett. Satser på 70p denne runden. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 Stoler på laget fra sist. Kun ett bytte. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 Usikker på å bytte VdV mot Bale. Bale har en vane å prestere når jeg tar han ut av laget, så jeg er usikker. Får se hva jeg gjør i morgen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Det ble heller at jeg byttet van der Vaart med Larsson. Typisk om sistnevnte nå for en gangs skyld skulle prestere da. Samtidig gikk en skadet Young ut av forsvaret og ble erstattet av Elmohamady. Satser på nok poeng i dag! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Elmo inn for Dann for meg. Lett En assist og clean sheet på han. Schwarzer Konchesky-Elmo-Jara Nani-Fabregas-Bale-Noble Carroll-Tevez-Drogba© Vinnerlaget. Kommer til å lede etter denne runden hvertfall. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 0-0 på Eastlands bringer inn lite på Fabregas. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Det blir 1-2. Fabregas med assist og straffemål på overtid. Tevez med langskudd. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Kan være farlig det der, Maeft. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Brunt med to assists, scoring via tverliggeren og 3 BP. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Mignolet Vidic - Figueroa - Bramble Malouda © - van der Vaart - Adam - Parker - Nani Judas - Berbatov Krul - Ridgewell - Carroll - Perch Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Offensivt ser det der veldig sterkt ut. Er keen på Adam og VdV selv, men har ikke fått tid til å kjøpe dem enda. Lar Bale ordne biffen helt fram til Tottenham får litt greiere kamper. Tror du taper på ingen Drogba i dag. Han bøtter nok inn med mål mot Wolves tror jeg. Mer poeng enn Malouda. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Kan ikke ta ut magikeren Berbatov, og Judas bøtter som regel inn mål mot topplagene. Jeg har 5 millioner i banken, men hadde likevel ikke fått råd til Drog om jeg hadde bytta ut Carroll. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Hvorfor ikke Rigdewell i forsvar? Birmingham møter Blackpool hjemme og burde greie den kampen uten å slippe inn mål. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 (endret) Hart Toure - Cole A - Jagielka Cahill - Van der Vaart - Bale - Nani Berbatov © - Drogba - Elmander Endret 23. oktober 2010 av Hille Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Fy faen så likt lag vi har, Hille. I alle fall på angrep og midtbane. Har samme spissene, 3/4 på midtbanen (eneste er Cahill). Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 (endret) Ukens vinnerlag: Robinson Hangeland - Upson - Rigdewell Nani - Malouda - Bale - Van der Vaart Berbatov - Drogba © - Elmander EDIT: Slå gjerne postene sammen. Endret 23. oktober 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå