Gå til innhold

Fantasy Premier League 10/11

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og det funket jo knall forrige uke ;)

Husker ikke helt hvem vi slo da men, kanskje det var et drittlag? :tease:

Nei, jeg ligger nok et stykke foran West Ham pr nå. Jeg har resultater som backer meg opp. Jeg ligger på andre plass som Vålerenga(det er lagnavnet mitt også) så sammenligningen ligger nok heller der. Begge glapp også denne uken.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ny runde, nye muligheter. Hvilke endringer gjør dere etter landslagspausen? Drogba er syk, og spiller neppe. Bytte han ut, eller sette han på benken? Akkurat nå er han verdt 13.2, mens jeg kjøpte han for 12.6. Hvis jeg nå selger han for 12.9 og kjøper han igjen neste runde vil han koste 13.2. Hvis jeg setter han på benken så vil jeg mangle en spiss som kan score mål denne runden. Dilemma, what to do?

Lenke til kommentar

Gidder du dette fortsatt. Vinneren er jo ganske åpenbar allerede :tease:

Det dumme er at han byttet Diaby mot Fabregas, og nå ser det ut til at førstnevnte spiller kampen, mens sistenevnte er ute enda litt til...

Når gjorde jeg det? Nei, du har nok vært inne og sjekket feil konto. ;)

Lenke til kommentar

Faen så irriterende. Har ikke gått ann å logge inn den siste halvtimen, og nå er det stengt. Cleverly sist på benkplass og Drogba og Sagna på banen. Fuck. Tipper de to ikke spiller, så kommer Williamson og Carr inn for dem og scorer henholdsvis 2 og 0 poeng, mens Cleverly får 5 eller over ubrukt på benken. Tipper 30 poeng denne runden og fall på 10 plasser.

Lenke til kommentar

Deilig at du selger deg og kjøper Tevez, Latias ;)

På tide å hoppe på den bandwagonen for lengst. Satser på Captain Nani idag jeg, men typisk at SAF hviler han til CL... Tevez har bidratt sterkt som kaptein i 3 uker nå, så egentlig litt dumt å ditche han som kaptein... Men Blackpool kan overraske.

Lenke til kommentar

Akkurat det samme som meg altså.

Her har dere forøvrig vinnerlaget:

Robinson

Enrique-Toure-Konchesky

Nani©-Fabregas-Yaya-Bale-Noble

Carroll-Carlitos

Vet at Fabs ikke spiller, men kanskje han får et par minutter med mulighet for mål/assist. Tror kanskje han ikke er på benken en gang. Scott Dann er klar til å steppe inn i så fall. :hmm:

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Hahnemann

Ferdinand-Young L-Elmohamady

Petrov-Nani© Arteta-Malouda-Nolan

Berbatov-Carroll

Wolves med bankers cleen sheet. Ferdinand for CS, Elmohamady med assists og Young får gå for 0-0 mot Chelski. Petrov inn for Bale, sett meg lei på Bale. Nani i storform. Arteta med BP stadig. Maluda, tja. Berbatov blir mål og Newcastle crusher Wigan.

Lenke til kommentar

Kjipern at Noble putter som han gjorde ifjor mot Wolves, og at Bale endelig slår tilbake igjen etter dårlige resultater. Bale har 2 kamper på seg nå, ellers bytter jeg han ut.

Robinson hjemme mot Sunderland funker lett, Mohamady kan ikke endre på det, Enrique holder seg unna baklengs mot Wigan, Konchesky får seg en assist og en clean sheet, på et Liverpool i opptur.

Nani får sine sedvanlige mål og assist mot WBA, mens Bale putter og får BP. Noble putter som sagt, kanskje straffe eller frispark, mens Yaya og Tevez bør cruise over Blackpool. Carroll må bevise seg igjen etter å ha blitt benket, og slår sterkt tilbake mot Wigan.

Lenke til kommentar

35 poeng med 5 spillere igjen. Det er altså da: Robinson, Konchesky, Kolo, Yaya, Tevez. 1 plass er innen rekkevidde.

Captain Nani sviktet meg ikke. 20 nye poeng, og det uten BP :)

Ser at Parker og Da Costa håver inn med BP på nytt. De får en del av det. Valgte heller Noble med sine straffer jeg, og jammen fikk han ikke mål idag :)

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...