Vamos Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Om Berba bare møter opp i morgen forsvarer det mitt valg om å skifte kapteinsbindet fra Drogba til Berbatov. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Kunne nesten ikke gått dårligere med møkkalaget mitt. Jeg gir snart opp konkurransen mot Jotun. Uansett, HERLIG PL-lørdag Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Ikke om han møter opp og får gult Deilig at jeg valgte Tevez som kaptein. Har Carroll, Enrique og Nani igjen og håper jeg får en del poeng der. Ok runde igjen, men irr at benken min har hele 20 poeng! 2 fra City og 1 fra WBA, dagens overraskelser egentlig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. september 2010 Forfatter Del Skrevet 25. september 2010 Lol. Bytter ut Green fordi han er så udugelig, så slår han jammen meg til med en clean sheet. Nei, så typisk. Satser på at Krul holder nullen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Jeg gir snart opp konkurransen mot Jotun. Høh.... Den har jo eg gitt opp sjøl? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Jeg gir snart opp konkurransen mot Jotun. Høh.... Den har jo eg gitt opp sjøl? Om å gjøre å gi opp hardest? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Jepp! Men sånn seriøst: Har du sett kurven for laget mitt? Er jo brattere utforbakke enn i Wengen Må prøve å snu det på et vis. Tenkte Berbatov kunne være mannen. Så fikk Bent 10 poeng......... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 (endret) Skifta kapteinsbindet fra Drogba til Berbatov. Så får vi se hvordan det går med United i morra. Nå var jo Drogba shait i dag så skal vel litt til å ikke gjøre det bedre. Edit: @DJ_Dark: Geck-o AVIO podcast #8 @ 27:30 sek !!!!!!!!!!!!! FÅr ikke nok. Haha, gjorde akkurat det samme. Håper Berba viser seg i dag igjen og netter et par. Ellers har jeg 24 poeng denne runden. Litt irriterende at jeg satte Upson på benken nå som West Ham endelig ikke slapp inn mål. Litt typisk det der, men men. L Young, Berbatov, Nani igjen bare. 24 poeng så langt er ikke mye gitt. EDIT: God stemning der ja, Hille. Endret 26. september 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Gjett hvem som har klatret nok en runde og er oppe som nummer 2. "Vålerenga" rett bak tetplassen her også, og som på ordentlig skal 1. plass erobres. Har steget de siste 4 rundene og tar sikte på å ta ledelsen og skaffe meg en fin luke på topp. Jose Enrique, Andy Carroll og Nani igjen til å spille idag. Satser på hvertfall 10 poeng på de tilsammen, minst. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 42 poeng denne runden. Et par plasser opp på tabellen det. Still climbing! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 2. Plass og enda en god runde. Nani med mål+assist, Carroll med assist idag, deilig. Endte med 56 poeng, men har 18 poeng på utespillerne på benken. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 GW 70p denne runda, opp til 28nd plass etter en skrell forrige helg. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Det er nå jeg innser at jeg ikke har peiling på Premier League. Laget mitt er ett synkende skip... 30p, og ned til 6. plass. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Hvordan fungerer egentlig Wildcardet? Fjerner den alle spillerne eller kan du bytte så mye du vil ut ifra det laget du allerede har? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Du bytter hvem du vil mot hvem du vil innenfor pengene du har. Så vidt eg har forstått. Fjerner ikke laget, bare gir deg uendelig med bytter ene runden! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Ok. Vurderer sterkt å bruke wildcardet nå. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 12 poeng og forferdelig runde hittil. Må sette min lit til Man City igjen denne uken. Captain Tevez skuffer sjelden. Ser at Game's XI er oppe på 21. plass. Begynner å merke presset nå. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Helvete. Elendig runde sånn egentlig og opp 8 plasser fra 18. til 10. plass. Byttet ut Chamakh med Elmander denne runden. Godt valg foreløpig med tanke på at han puttet. Satte også Shawcross inn fra benken for første gang i år og Stoke får clean sheet. God stemning der ja! Har bare Drogba og Malouda igjen, så regner med å falle litt før runden er ferdig. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 13p hittil tror jeg. Skabbete. Har utelukkende spillere jeg vil skal bli utvist og tape igjen, så det blir i det minste en bitteliten vinn-vinn situasjon. Eventuelt kan Hart redde 20 skudd, samtidig som at City - Newcastle blir 0-0 og at Arsenal vinner 0-5 med Sagna hat-trick. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 15 poeng med Drogba, Malouda og Cole igjen. Jeg faller og faller.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå