Gå til innhold

Fantasy Premier League 10/11

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror du tok deg vann over hodet med tanke på engelsken der, Jotun. Fikk forresten (maks) 3poeng mindre enn deg denne runden, så den pidestallen du hoverer fra er på vei til å slå sprekker.

Brukte wildcardet mitt nå og skifta ut 8 stk ellerno. Helsike heller.

Aiaiaiai.... du skriver at du kom til å være sur, men eg trodde helt ærlig ikke det skulle være så surt.... Og ikke så tidlig, runde 5-6 var det vel? ;)

Forøvrig bommet eg på norsken, ikke engelsken.... steam --- stim. Skjer fort når man skriver på mobil ;)

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Karret til meg 56 poeng. Veldig fornøyd. Puster duoen i toppen i nakken nå. Vidic var faen meg det beste kjøpet denne sesongen (handlet han på lørdags morgen :p)

Fikk råd etter at Carroll erstattet Defoe. Selv om jeg tviler på at Carroll kommer til å fortsette å plukke like mange poeng fremover som til nå :hmm:

Lenke til kommentar

Nå skal det sies at jeg ikke engang sjekket laget mitt foran denne runden eller byttet ut spillere som er skadet og åpenbart ikke ville spille, fordi jeg har vært så opptatt at jeg ikke engang har tenkt på det. Kom faktisk ikke på at det var PL-runde i dag før jeg kom hjem i 20-tiden og så resultatene. Hadde jeg fikset laget og slikt hadde jeg selvsagt vært på klatretur nå. ;)

Lenke til kommentar

Hvordan klarer folk å ikke tenke på PL i helgene/glemme når gameweeken starter?

Hadde tenkt til å flashe et veddemål med Jotun om at jeg kom til å få mer poeng enn han denne runden, men det er kanskje for sent nå siden begge har hatt spillere i aksjon. Ser han leder med knappe 3p over meg og at han har én spiller mindre enn meg i aksjon i morgen, men er fortsatt sikker på at rettferdigheten vil seire snart.

Lenke til kommentar

Nå skal det sies at jeg ikke engang sjekket laget mitt foran denne runden eller byttet ut spillere som er skadet og åpenbart ikke ville spille, fordi jeg har vært så opptatt at jeg ikke engang har tenkt på det. Kom faktisk ikke på at det var PL-runde i dag før jeg kom hjem i 20-tiden og så resultatene. Hadde jeg fikset laget og slikt hadde jeg selvsagt vært på klatretur nå. ;)

hansvik-430.jpg

Goldwing har tatt meg igjen. Lå på 27 før denne runden. Har riktignok 6 spillere igjen og han har 2, så tar han enkelt igjen i morgen.

Lenke til kommentar

Akkurat flyttet til ny by, nytt land og begynt på universitet. Flyttestress kombinert med utforskelsesglede kombinert med starte-på-universitet-med-å-drikke-seg-sørpings-to-uker-i-strekk gjorde sitt til at jeg faktisk ikke tenkte på at det var PL nå. Kom ikke på at det var lørdag en gang.

Magnus: Kjeft 'a, ta deg en tørrfæsk.

Lenke til kommentar

Akkurat flyttet til ny by, nytt land og begynt på universitet. Flyttestress kombinert med utforskelsesglede kombinert med starte-på-universitet-med-å-drikke-seg-sørpings-to-uker-i-strekk gjorde sitt til at jeg faktisk ikke tenkte på at det var PL nå. Kom ikke på at det var lørdag en gang.

Ingen unnskyldning er god nok for å misse PL. Personlig så våknet jeg, som nevnt tidligere, opp etter operasjon på onsdag/torsdag og det første jeg lurte på var om hvordan jeg skulle få sett Utd - LFC. Gratulerer med å være England-boer forresten. Det unner jeg de fleste :) Herlig land.

Lenke til kommentar
men er fortsatt sikker på at rettferdigheten vil seire snart.

Du mener det? Rettferdig at du skal få flere poeng enn meg? Eg har ikke engang brukt wildcard..... :D

Men forøvrig har eg ingen forhåpninger om å holde noen topplassering i dette her. Merker allerede at eg har begynt å overse mailene. Gjør som regel endringene underveis i fotballhelga. Så glemmer eg hele opplegget.

Det krever ganske mye å følge opp dette her 100% vil eg si. Og når eg ser hvor lite man får igjen for innsatsen (ref: Niko) så tviler eg på at eg gidder :D

Edit: Dette tror eg forøvrig må bli siste gang eg disser deg Niko. Orker ikke være den som mobber hjertepasienten :(

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Fortsetter å klatre selv. Opp på en 5. Plass nå. Dårlig runde generelt, men jeg har igjen 3 fra Shitty(Toure*2 og Tevez) og 2 fra Chelsea(Alex og Drogba©) så det skal nok gå greit imorgen også.

Fikk faktisk assist på Robinson idag, som gjorde litt opp for at han ikke holdt clean sheet. Fabregas scoret også, som hjalp i og med at han ble skadet rett etterpå. Mye hell i uhell. Satser på å komme sterkere tilbake neste uke, for da kan jeg gjøre 2 transfers.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...