Gå til innhold

Fantasy Premier League 10/11

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror det sorteres etter antall deltakere som er med i ligaen.

Selv så har jeg klatret meg opp til en 14. plass. Ikke verst mtp. at jeg var på side to for ikke så lenge siden. Opphentingen har begynt, vi vil få en ny leder innen ganske kort tid. :cool:

Lenke til kommentar

Du trenger ikke å reklamere for at jeg snart tar over 1. plassen Latias, det vet de utrolig godt fra før. 60 poeng denne runden, litt takket være Mignolet som sto en kjempekamp mot City som min reserve. Irriterende at han ikke fikk noen bonus-poeng. Gikk opp eller ble stående stille i alle ligaene mine, som tyder bra.

Har begynt å tenke litt på å bruke wild-cardet mitt i nærmeste fremtid, men funnet ut at jeg greier meg. Flere av spillerne mine går opp i pris nå også.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bytter en av dem kanskje? :p

Spess hvis det er Stockdale/Jaask siden ingen av de er tilbake på hvertfall 3 kamper.

Brukte wildcardet mitt selv i denne uken. Var så mange spillere jeg plutselig trengte å bytte bort(Mignolet, Evans, Petrov, Valencia, Walcott). Deilig å få på plass nytt lag, men irriterende at det plutselig skulle gå så galt for spillerne jeg hadde. Sliter med å finne noe Man Utd cover, med Rooney i trøbbel og dyr, Valencia ute av det og Scholes som ikke kommer til å holde ut så alt for mye lenger. Kanskje jeg skal få presset inn Nani..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...