svenny000 Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Enda en dårlig runde... Jeg angrer tror jeg kan angre på at jeg bytta inn Jaaskelainen. Og andre spillere som ikke spillte så bra. Så da får jeg håpe på en god runde neste gang.. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Helt ok runde, men ingenting stort. Klatret hvert fall til 30-ognoe. The climbing has begun! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 (endret) Eg forventer ikke å klatre mer enn maks 1 plass de neste 20-30 rundene.... Endret 30. august 2010 av Jotun Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Prestisje om du klarer å klatre høyere en det ja. Selv ser jeg for meg 15 plasser i løpet av kort tid.. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Diskusjon.no FPL (ranked 505 out of 200,701) Ikke galt! Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Diskusjon.no FPL (ranked 505 out of 200,701) Ikke galt! Det er vel det jeg er mest fornøyd med mtp FPL, hehe. Ligger på en skabbete 17-plass nå. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Er det beregnet ut fra et snitt på oss eller totalpoengsum? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Du ligger trygt bak meg med 1 poeng ser jeg. Skal bli vanskeligt å hente inn. Brukte forøvrig wild cardet mitt nå. Gjorde endringer på halve laget mitt. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 (endret) Er det beregnet ut fra et snitt på oss eller totalpoengsum? Hvis de ikke regner snitt er det en ganske meningsløs rangering. Endret 30. august 2010 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. august 2010 Forfatter Del Skrevet 30. august 2010 Tror det sorteres etter antall deltakere som er med i ligaen. Selv så har jeg klatret meg opp til en 14. plass. Ikke verst mtp. at jeg var på side to for ikke så lenge siden. Opphentingen har begynt, vi vil få en ny leder innen ganske kort tid. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 (endret) Du trenger ikke å reklamere for at jeg snart tar over 1. plassen Latias, det vet de utrolig godt fra før. 60 poeng denne runden, litt takket være Mignolet som sto en kjempekamp mot City som min reserve. Irriterende at han ikke fikk noen bonus-poeng. Gikk opp eller ble stående stille i alle ligaene mine, som tyder bra. Har begynt å tenke litt på å bruke wild-cardet mitt i nærmeste fremtid, men funnet ut at jeg greier meg. Flere av spillerne mine går opp i pris nå også. Endret 30. august 2010 av Maefteda Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Hva gjør jeg når begge keeperene mine er skadet? :S Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Du transfer inn en keeper eller lar en av de skadde stå i mål og mottar 0 poeng, vel. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Bytter en av dem kanskje? Spess hvis det er Stockdale/Jaask siden ingen av de er tilbake på hvertfall 3 kamper. Brukte wildcardet mitt selv i denne uken. Var så mange spillere jeg plutselig trengte å bytte bort(Mignolet, Evans, Petrov, Valencia, Walcott). Deilig å få på plass nytt lag, men irriterende at det plutselig skulle gå så galt for spillerne jeg hadde. Sliter med å finne noe Man Utd cover, med Rooney i trøbbel og dyr, Valencia ute av det og Scholes som ikke kommer til å holde ut så alt for mye lenger. Kanskje jeg skal få presset inn Nani.. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Ok, viste ikke at du kunne skifte ut spillere, men fant det under Transfer nå. Noen som har tips til hvilken keeper jeg burde gå for? Har 4,6 pæng å bruke Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. september 2010 Forfatter Del Skrevet 10. september 2010 Poster laget mitt nå, slik at folk får hermet etter meg. Jeg skjønner jo at folk vil kopiere de beste. Kirkland Perch - Alex - J Evans Malouda - Bale - Arshavin - Nani Carroll - Drogba © - Berbatov Subs: Green - Mensah - Figueroa - Albrighton Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Meget bra lag, Latias. Jeg byttet ut Defoe (skadet til Dec) med Carrol, og da fikk jeg penger til overs til å få en unitedspiller i backrekka mi; Vidic!! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Kan noen fortelle meg når fristen går ut i dag? Er fortsatt halvveis dritings etter i går, så klarer ikke helt finne ut. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 BST er GMT+1, mens vi her har GMT+2. Fristen går altså ut 12:30. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Kan noen fortelle meg når fristen går ut i dag? Er fortsatt halvveis dritings etter i går, så klarer ikke helt finne ut. Kom to the kamptråd mr p. Er halvveis bøsse jeg nå også etter å ha svelget nepå uten å ha spis forkost. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå