Old Game Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Jadda! Nest sisteplass. Litt av en dag dette her. Digg at helga er slutt også. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 For en runde! 89 deilige poeng. Er vel kun jeg og Hille med så mye poeng. Goodd job, mate. Bale, Malouda, Carroll (hadde trua hele veien) og Drogba stod for poengene, i tillegg til Jaaskelainen i mål. Klatrer som faen nå! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Så så, er spillere i aksjon i morra også. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 (endret) For en runde! 89 deilige poeng. Er vel kun jeg og Hille med så mye poeng. Goodd job, mate. Bale, Malouda, Carroll (hadde trua hele veien) og Drogba stod for poengene, i tillegg til Jaaskelainen i mål. Klatrer som faen nå! Congrats! Hadde en forferdelig start i fjor, så dette er fantastisk i forhold. Nå må jeg bare klare å opprettholde 50++ poeng hver runde. Så så, er spillere i aksjon i morra også. samme har jeg ^^ ----- Edit: Forøvrig så har jeg hatt Nolan og Carroll i 2 runder nå. Er stygt redd for at de ikke gjør det like bra fremover. Selv om de var toppscorere i League one. Tenker jeg holder på dem i 1-2 max 3 runder til før jeg bytter dem ut med noen andre. Endret 22. august 2010 av Hille Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Måtte kaste meg på Carrol-bandwagon nå jeg også. Carlton Cole hadde dessuten bommet straffe for meg, så han måtte ut av laget. Gleder meg over at laget mitt bare stiger og stiger i verdi, ganske fornøyd, selv om jeg har hatt uflaks på uttellingen. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Hvor mye har laget ditt steget? Jeg var oppe på 110 i fjor. 100.4 at the moment. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 100,5 med minst 0,4 to come i de nærmeste dagene. Har truffet godt på overraskelsesspillerne. Kjøpet av Carroll er faktisk det første kjøpet jeg ikke hadde planlagt, selv om jeg var på nippet til å kjøpe han istedenfor Carlton Cole fra starten av. C.C burde egentlig hatt 3 mål hittil, men står igjen med en straffebom... Bra typisk. Lenke til kommentar
svenny000 Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Jeg føler at jeg ikke har hatt en så god start. Balnt annet Rooney som ikke har hatt sin beste form. Og så tok jeg en råsjans på å bytte inn Harewood, fordi Blackpool hadde en ganske god start (det var uten at jeg så at de skulle spille mot Arsenal ), så han er bytta ut så fort som mulig. Laget mitt er forsåvidt ok , men de spiller ikke så bra for øyeblikket. Jeg får håpe at de er litt treige med å starte. Haha, jeg kan være glad for at Milner skifta lag. For ellers så hadde han kanskje fått minuspoeng. Håper han gjør det bra for City imorgen. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Harewood-bandwagon er komisk. Samme skjer med Walcott nå. Walcott er nok ut nå som Fabregas kommer inn. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Walcott blir regna som midtbane på FPL, men spiller spiss/veldig offensiv kant. Og vis han fortsetter formen sin (noe jeg hadde satt penger på) betyr en god del poeng. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Er Rosicky fast innventar på Arsenal fremover, Big T? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Har et spm: Hadde gibson på banen (ikke spør hvorfor, se hvor mange poeng eg har og hold kjeft) han spiller jo ikke. Så har en glen og masche på benken sammen med pavluchenkowvwywv Vil da masche eller johnsen få plassen til gibson? Glen er foran i rekkefølgen på benken, men er jo ikke midtbanespiller. Så da blir det masche? Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Er Rosicky fast innventar på Arsenal fremover, Big T? Ja, tror det. Vet aldri, men han var kansje banens beste mot Blackpool og Cesc trenger enda matching, samtidig som Nasri er skadet. Men skal ikke si sikkert. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Føler meg snytt, det henger ikke på greip. Du har et av de dårligste FPL-lagene men allikevel så jævlig med poeng Macherano, Gibson, Fletcher, Delap Ja, om Macherano spiller i morgen kommer han inn for Gibbo. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Det var tidenes logikk Niko: Dårligste FPL lag, men mange poeng Men helt fordømt sant: Kastet sammen noe når eg meldte meg på! :!: Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Nevnte spillere er i 99% av tilfellene waste å ha på et FPL-lag. Det oser nybegynnerflaks langt over de syv fjell, Jotun Blir grinete om du leder over meg etter 5-6 runder. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Okok, takker Big tone. Jotun, Johnson kommer inn for Gibson selv om han er forsvarer. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Har et spm: Hadde gibson på banen (ikke spør hvorfor, se hvor mange poeng eg har og hold kjeft) han spiller jo ikke. Så har en glen og masche på benken sammen med pavluchenkowvwywv Vil da masche eller johnsen få plassen til gibson? Glen er foran i rekkefølgen på benken, men er jo ikke midtbanespiller. Så da blir det masche? Mannen som er først i innebytterrekken vil alltid komme først inn, med mindre lagdelen fra spiller ut er mindre enn minsteantallet. Man må ha minst 3 forsvarsspillere hver runde, så hvis du hadde hatt 3, mens 1 av dem ikke spille, måtte en ny forsvarsspiller komme inn uansett hva. Dermed kommer Johnson inn for deg, siden du har 2 eller fler midtbaner allerede i startelleveren din. Når det gjelder Walcott tror jeg han kommer til å være mindre i scoringsposisjon og få mindre poeng når RvP og Fabregas er på plass. I alle fall håper jeg det, siden jeg har begge de to sistnevnte. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Jeg har latterlige 37 poeng etter denne runden. Får håpe Reina alene klarer å redde den fattige poengscoren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå