Gå til innhold

Fantasy Premier League 10/11

Latias

Anbefalte innlegg

God damnit, det så da virkelig ut som et velplassert tåskudd av Kevin. Lady luck har å snu på flisa i dag!

Å luske bak toppposisjonene med en fin 6.plass er respektabelt, Maedteda. Det er bedre å jobbe seg opp i det stille, enn å måte leve med presset på toppen fra dag en. Å putre i kjølvannet av Hewitt nede i sumpen som jeg gjør, er det motsatte. Må snart døpe om laget mitt til team Martinez.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om det hjelper så fikk Davies 3 bonuspoeng siden han ble kåret til banens beste. Han vinner jo alt av dueller foran der.

Du har jo fortsatt igjen kapteinen din, som tross alt skal være din viktigste poengkilde. Nani har jo noen ganger fantastiske kamper hvor han scorer og kjører karusell med motstanderen.

Lenke til kommentar

Jeg hadde Anelka første runde, og bytta han ut for Drogba denne runden. Typisk at Anelka scorer 2, men Drogba skuffa ikke akuratt :]

Bale skal jeg ha på laget samtlige runder. Spørsmålet mitt nå er om jeg skal fortsette med Gomes i mål. Har mine tvil på at de klarer å holde nullen i kampene fremover. Tips til keeper å satse på ?

Lenke til kommentar

Woho. Nå har det lønna seg å beholde Carroll og Nolan på laget.

Begge to har scora. Leder 3-0 over Villa 35 min inn i første omgang.

Edit: Forøvrig så har jeg 67 poeng med 2 spillere igjen samt Nolan og Carroll som har 1 omgang igjen.

Forventer å klatre i ligaen :new_woot:

Endret av Hille
Lenke til kommentar

52 poeng med Valencia og Evans med 1 kamp og Albrighton med 1 omgang igjen. Svak runde, som hadde sett helt annerledes ut om jeg hadde visst om Rooneys magesjau før. Byttet Chicharito mot RvP og satte RvP som kaptein framfor Drogba. Nå kan det ende opp med masse mål fra Chicharito og at Drogba fikk en del mer poeng enn RvP. Samtidig bommet Carlton Cole på straffe, som svekker hans verdi ganske mye. Ikke straffetaker lenger i tillegg til at jeg mistet 6 poeng på bommen hans.

Deilig å ha Bale, Drogba og Albrighton fra starten av FPL da, de har innfridd og hevet totalprisen på laget mitt til 100,5 :). Håper at Fabregas og RvP setter enda mer fyr på Arsenal i tillegg, siden det virker til at få har dem.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

35 poeng og 7 spillere igjen.

Btw; dette sa skreiv jeg på tirsdag da jeg gjorde utskiftinger på laget mitt.

Har tro på Carroll. Viste muskler mot Vidic og tapte ikke i en duell i gårsdagens kamp. Tok også rolig ned en 60 metersball på brystet med Vidic i ryggen.

Glad for at jeg tok sjansen på Carroll.

Endret av Jefecito
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...