Old Game Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 God damnit, det så da virkelig ut som et velplassert tåskudd av Kevin. Lady luck har å snu på flisa i dag! Å luske bak toppposisjonene med en fin 6.plass er respektabelt, Maedteda. Det er bedre å jobbe seg opp i det stille, enn å måte leve med presset på toppen fra dag en. Å putre i kjølvannet av Hewitt nede i sumpen som jeg gjør, er det motsatte. Må snart døpe om laget mitt til team Martinez. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Om det hjelper så fikk Davies 3 bonuspoeng siden han ble kåret til banens beste. Han vinner jo alt av dueller foran der. Du har jo fortsatt igjen kapteinen din, som tross alt skal være din viktigste poengkilde. Nani har jo noen ganger fantastiske kamper hvor han scorer og kjører karusell med motstanderen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Fy faen så idiot jeg var som byttet ut Bale. Ser ut som han der Drogba må inn på laget mitt. Rooney samler sikkert ikke et jævla poeng i dag. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Jeg hadde Anelka første runde, og bytta han ut for Drogba denne runden. Typisk at Anelka scorer 2, men Drogba skuffa ikke akuratt :] Bale skal jeg ha på laget samtlige runder. Spørsmålet mitt nå er om jeg skal fortsette med Gomes i mål. Har mine tvil på at de klarer å holde nullen i kampene fremover. Tips til keeper å satse på ? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Ser ut som han der Drogba må inn på laget mitt. Nja... Vet ikke om eg ville satset på han. Eg fikk bare 26 poeng på han denne runden. Bale ja... Har visst han såg eg nå. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 (endret) Woho. Nå har det lønna seg å beholde Carroll og Nolan på laget. Begge to har scora. Leder 3-0 over Villa 35 min inn i første omgang. Edit: Forøvrig så har jeg 67 poeng med 2 spillere igjen samt Nolan og Carroll som har 1 omgang igjen. Forventer å klatre i ligaen Endret 22. august 2010 av Hille Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 50 poeng før Valencia, VDS, Hughes og forhåpentligvis Rooney skal ut. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Rooney sliter visst med et magevirus. Nydelig! Jeg ser at mange i toppen har Rooney - Drogba, så dette trengs sårt. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Bale er eit must å ha på laget! Er hovedsaklig han som samler poeng for meg. Ellers ser det ganske tamt ut.. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 (endret) 52 poeng med Valencia og Evans med 1 kamp og Albrighton med 1 omgang igjen. Svak runde, som hadde sett helt annerledes ut om jeg hadde visst om Rooneys magesjau før. Byttet Chicharito mot RvP og satte RvP som kaptein framfor Drogba. Nå kan det ende opp med masse mål fra Chicharito og at Drogba fikk en del mer poeng enn RvP. Samtidig bommet Carlton Cole på straffe, som svekker hans verdi ganske mye. Ikke straffetaker lenger i tillegg til at jeg mistet 6 poeng på bommen hans. Deilig å ha Bale, Drogba og Albrighton fra starten av FPL da, de har innfridd og hevet totalprisen på laget mitt til 100,5 . Håper at Fabregas og RvP setter enda mer fyr på Arsenal i tillegg, siden det virker til at få har dem. Endret 22. august 2010 av Maefteda Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Dette blir en utrolig dårlig runde. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 (endret) 35 poeng og 7 spillere igjen. Btw; dette sa skreiv jeg på tirsdag da jeg gjorde utskiftinger på laget mitt. Har tro på Carroll. Viste muskler mot Vidic og tapte ikke i en duell i gårsdagens kamp. Tok også rolig ned en 60 metersball på brystet med Vidic i ryggen. Glad for at jeg tok sjansen på Carroll. Endret 22. august 2010 av Jefecito Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Helige de som har Carrol og Nolan! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Helige de som har Carrol og Nolan! 84 poeng, 2 spillere igjen ^^ Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Jeg var jo heldig med Dunne som midtstopper Hadde Alan Smith da, men ble ingen kasser på super smiffy. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Har aldri hatt en så dårlig runde. Er det mulig? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. august 2010 Forfatter Del Skrevet 22. august 2010 (endret) Evans slipper inn to mål, Valencia skuffer, og Nani kommer fra benken og bommer på straffe. Herlig. 59 poeng så langt. Drogba, Malouda og Chamakh står for poenga. Endret 22. august 2010 av Latias Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Hangeland i forsvar med både selvmål og mål. gg Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Angrer ganske bittert på at jeg har Rooney på topp i stede for Drogba ja. Gått glipp av en del poeng der. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Angrer ganske bittert på at jeg har Rooney på topp i stede for Drogba ja. Gått glipp av en del poeng der. Samme her.. Men nå har jeg bytta inn Drogba selv, så da stopper vel han å score. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå