Smågal Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Ser bra ut det. Vet ikke hva jeg skal gjøre denne runden, har 2 stoke spillere og 2 Wigan spillere enda, og de møter Spurs og Chelski.. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Selge 1, benke de 3 andre? Ville ikke avskrevet en defensiv spiller på Stoke heller, de er veldig gjerrige på hjemmebane. Om du har Shawcross kan han også få BP eller mål hvis du er heldig. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Mulig jeg tar et 4p-hit denne runden. Eller bare kjøra på så det så fint heter. Gjøres ikke noe før fredags-natta uansett. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Hvordan funker benken? Hvordan får man poeng? Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Hvis en av spillerene i førsteellevern din ikke spiller kommer en spiller fra benken din inn og tar hans plass. Du bytter rekkefølgen du vil ha innpå innebytterene dine før runden starter og hvis det er en eller flere spillere som ikke spiller, vil disse bli erstattet i forhold til rekkefølgen du satte innebytterne dine i. Det funket veldig fint for meg forrige runde da Fabregas ikke spilte og Albrighton kom inn fra benken for meg Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. august 2010 Forfatter Del Skrevet 17. august 2010 Hvordan funker benken? Hvordan får man poeng? Benken din blir tatt i bruk hvis noen av dine opprinnelige 11 spillere ikke deltar i kampen. Disse vil automatisk bli byttet inn ved rundeslutt. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Første runde sucka, men jeg satt opp det laget på 2 min. Satt opp et nytt lag nå, wildcard brukt allerede. Tar det heldigvis ikke så seriøst, men jeg har planer om å hevde meg. Du får poeng for spillere på benken hvis en av spillerne i ellveren ikke spiller, da byttes førstemann på benken inn. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Takk. Må endre litt på rekkefølgen på benken tror eg. Men folk fra benken kan eg sette inn i førsteelleveren uten at det går utover noen bytter? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. august 2010 Forfatter Del Skrevet 17. august 2010 Takk. Må endre litt på rekkefølgen på benken tror eg. Men folk fra benken kan eg sette inn i førsteelleveren uten at det går utover noen bytter? Bytter innad i troppen blir ikke regnet som transfers nei. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Ja. Transfers gjelder bare for spillere som ikke er i troppen, der har du én per runde uten å bli trukket poeng + 2 wildcard i løpet av sesongen (bytte så mange du vil gratis). Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) Er det som før, en transfer per runde kostnadsfritt? e: Hewitt svarte før jeg spurte. Hyggelig Endret 17. august 2010 av niko. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Herre fred, dette blir jo Fantasy Drogba League. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Og takk gud for at Rooney ble byttet ut med Drogba før runden. Det gjelder forsåvidt også Lampard til fordel for Malouda. Med disse to, Bale og Jussi ble dette bra! Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Kan noen forklare en noob hva wildcard er og hvordan det fungerer? Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Når man bruker et wildcard kan man gjøre så mange tranfsers du vil, uten at du mister noen poeng på grunn av det. Det vil si at du kan rekomponere hele laget uten at du taper noe på det i det hele tatt. Du har 1 wildcard du kan bruke når du vil gjennom hele sesongen, og ett annet wildcard som kan brukes mellom Gamesweek 23 og 27, altså rundt Januar-vinduet. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Takk da forstår eg litt mer. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Få som skryter over poengene sine i kveld. Mange som ga tillit til mage-trøblete Rooney og unnlatte Drogba? :!: Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Har 50 poeng før United, liverpool, city og fulham har spilt... Noen poeng til må det vel bli? Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 (endret) Nei og nei. Dette går ikke veien for Game's XI. Blir pisset på av Points Har riktignok endel spillere på gang i dag og Kevin Davies nettet i går, så noen få poeng har jeg sanket. Jeg håper virkelig at mine gutter spiser meg innpå ila dagen, ellers ser jeg parkert ut. Laget mitt: Friedel Cahill-Dunne-Shawcross Nani © - Smith - Fletcher - Petrov Rooney - Saha- Davies Gordon, Hitza, Figueroa (haha), Ridgewell på benken. Syv stykker med relasjoner til United. Aldri dumt. Endret 22. august 2010 av Goldwing MacLeach Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Kevin Davies fikk ikke målet igår, det ble selvmål av Upson istedenfor. Målet skulle forøvrig vært annulert for frispark til West Ham, men men. Davies har jo for vane å score mot oss og det var egentlig litt rart at han ikke fikk et kredittert mål. Ligger på 6. plass i ligaen, men er likevel ganske misfornøyd. Noen av valgene mine som har vært feil som jeg irriterer meg over. Skal klare å avslutte på topp uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå