yabasta Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 hei! jeg har da kjøpt ut min skole pc nå i år. da fikk vi windows 7 med. jeg innstalerte det og allle driverne. jeg jadde håpet på å få blåtann og fingerprint til å funke. menn disse fungerer ikke. så jeg lurer på om noen veit om disse er i pcen eller om dette også er tatt bort? takker for alle svar Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 De er nok bare slått av i bios, kan slås på igjen under "build in devices" valget i bios. Bluetooth slås av for forebygging av juks mellom elever og fingerprint har en tendens til og bugge seg mot domene, de fleste fylker gjør dette. Lenke til kommentar
yabasta Skrevet 10. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2010 (endret) jeg fikk innstalert driveren til fingerprint. men når jeg skal sette opp i den ho softeare greia så står det att det ikke eksisterer noen fingerprint device. er det noen måte å fikse dette opp på? jeg så i bios nå og da fant jeg fingerprint og den var inaktiv. jeg aktiverte den men så finner jeg den fortsatt ikke der da. men fant ikke bt. er det mulig den ikke er i maskinen da? Endret 10. juli 2010 av yabasta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå