JonnyHZ Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Litt gammeldags kanskje, men ønsker i hvertfall å få tak i en Discman fra Sony. Noen som vet hvor man kan få kjøpt disse nå? Må være en eller annen butikk som har et eksemplar eller to liggende. Hørte også rykter om at Sony ville ta opp produksjonen igjen. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Hørte også rykter om at Sony ville ta opp produksjonen igjen. Må si det høres svært lite troverdig ut Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 (endret) Er ganske sikker på at vi har en blå Sony Discman her Ebay er jo også en mulighet. Endret 11. juli 2010 av Meh. Lenke til kommentar
JonnyHZ Skrevet 12. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2010 Hørte også rykter om at Sony ville ta opp produksjonen igjen. Må si det høres svært lite troverdig ut Enig der, men det er blitt sagt da det er flere enn meg som ikke synes mp3 duger. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Hørte også rykter om at Sony ville ta opp produksjonen igjen. Må si det høres svært lite troverdig ut Enig der, men det er blitt sagt da det er flere enn meg som ikke synes mp3 duger. Flac... Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Flac... Ja, jeg synes det er litt synd at min PMP (Sony NWZ-A828KB) ikke kan spille av Flac, så da får heller PC-en og Sansa Clip gjøre jobben så lenge Man kan jo komme et godt stykke med 320kbps MP3 også, men Flac tar kaka Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Flac eller 320kbit ogg vorbis, forskjellen er veldig liten Lenke til kommentar
fhl Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Ifølge Sony sin nettside, er de fortsatt i produksjon, og burde dermed kunne skaffes hos en Sony-forhandler. Frode Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå