Bjarnemann Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 (endret) Gatorade på en vanlig joggetur er bare tull. Skal JÆVLIG mye og hard trening til før du nyter godt av å drikke en gatorade. Drikker du en vanlig Gatorade til joggeturen din har du fått i deg 150 unødvendige kalorier. Da skal du jogge i en drøy kilometer til, bare for å forbrenne det. I tillegg til at det er dyrt, stapp fult av kjemikalier, ødelegger tennene dine, og helt, helt unødvendig. Edit: Når jeg er på boksetrening har vi først 30 min teknikktrening for oss selv, etterfulgt av 40 min intensiv oppvarming. Så kan du legge på 30 min hard sparring etter dette, og er det mer tid/saft igjen blir det ytterligere med egenvekttrening eller sekkdenging. Selv på de hardeste økter har jeg aldri kjent behov for noe mer enn vann (såfremt man har et sunt kosthold til vanlig, såklart). I værste fall har jeg spist en banan eller stjelt en kartong melk fra melkeskapet for å restituere meg kjappere til neste treningsøkt. Endret 12. juli 2010 av Bjarnemann Lenke til kommentar
plumbum_pb_bly Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Gatorade på en vanlig joggetur er bare tull. Skal JÆVLIG mye og hard trening til før du nyter godt av å drikke en gatorade. Drikker du en vanlig Gatorade til joggeturen din har du fått i deg 150 unødvendige kalorier. Da skal du jogge i en drøy kilometer til, bare for å forbrenne det. I tillegg til at det er dyrt, stapp fult av kjemikalier, ødelegger tennene dine, og helt, helt unødvendig. Edit: Når jeg er på boksetrening har vi først 30 min teknikktrening for oss selv, etterfulgt av 40 min intensiv oppvarming. Så kan du legge på 30 min hard sparring etter dette, og er det mer tid/saft igjen blir det ytterligere med egenvekttrening eller sekkdenging. Selv på de hardeste økter har jeg aldri kjent behov for noe mer enn vann (såfremt man har et sunt kosthold til vanlig, såklart). I værste fall har jeg spist en banan eller stjelt en kartong melk fra melkeskapet for å restituere meg kjappere til neste treningsøkt. Så du tyr heller til lovbrudd enn Gatorade? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Hærregud. Troller du? Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Gatorade på en vanlig joggetur er bare tull. Skal JÆVLIG mye og hard trening til før du nyter godt av å drikke en gatorade. Drikker du en vanlig Gatorade til joggeturen din har du fått i deg 150 unødvendige kalorier. Da skal du jogge i en drøy kilometer til, bare for å forbrenne det. I tillegg til at det er dyrt, stapp fult av kjemikalier, ødelegger tennene dine, og helt, helt unødvendig. Edit: Når jeg er på boksetrening har vi først 30 min teknikktrening for oss selv, etterfulgt av 40 min intensiv oppvarming. Så kan du legge på 30 min hard sparring etter dette, og er det mer tid/saft igjen blir det ytterligere med egenvekttrening eller sekkdenging. Selv på de hardeste økter har jeg aldri kjent behov for noe mer enn vann (såfremt man har et sunt kosthold til vanlig, såklart). I værste fall har jeg spist en banan eller stjelt en kartong melk fra melkeskapet for å restituere meg kjappere til neste treningsøkt. Så du tyr heller til lovbrudd enn Gatorade? Herregud bench, kan du ikke lese? Lenke til kommentar
plumbum_pb_bly Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Gatorade på en vanlig joggetur er bare tull. Skal JÆVLIG mye og hard trening til før du nyter godt av å drikke en gatorade. Drikker du en vanlig Gatorade til joggeturen din har du fått i deg 150 unødvendige kalorier. Da skal du jogge i en drøy kilometer til, bare for å forbrenne det. I tillegg til at det er dyrt, stapp fult av kjemikalier, ødelegger tennene dine, og helt, helt unødvendig. Edit: Når jeg er på boksetrening har vi først 30 min teknikktrening for oss selv, etterfulgt av 40 min intensiv oppvarming. Så kan du legge på 30 min hard sparring etter dette, og er det mer tid/saft igjen blir det ytterligere med egenvekttrening eller sekkdenging. Selv på de hardeste økter har jeg aldri kjent behov for noe mer enn vann (såfremt man har et sunt kosthold til vanlig, såklart). I værste fall har jeg spist en banan eller stjelt en kartong melk fra melkeskapet for å restituere meg kjappere til neste treningsøkt. Så du tyr heller til lovbrudd enn Gatorade? Herregud bench, kan du ikke lese? Å stjele er da så vidt jeg vet synonymt med lovbrudd? Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Seriøst benchmeister, hva er det med deg og henge deg opp i små filleting? Dette er totalt off-topic det du driver med. Og for å ikke gå helt off-topic selv, så syns jeg du kan fortelle oss hvorfor du skal konsumere gatorade under lange joggeturer når du skal ned i vekt? Hva er det som er så vanvittig bra med gatorade som gjør det verdt de ekstra kaloriene man tyr i seg med bruk av gatorade istedefor f.eks vann? Lenke til kommentar
Hyuki Skrevet 14. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2010 Jeg har nå forsåvidt endret diett. Men har vanskeligheter for å trene, føler bare ikke behov for det. Og har heller ingen oppmuntring ti å gjøre det. Har ingen å trene sammens med, og har heller ingen treningsapparater hjemme, siden familien ikke driver med trening. Har to små vekter på et ukjent antall kilo under babysenga, men det er stefaren min sine. Så de får jeg ikke bruke. Btw, hvor lang tid tar det cirka. før jeg ser en merkbar endring på slankeprosjketet mitt? =D Lenke til kommentar
ERdetvirkeliglive Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 (endret) Endret 19. august 2016 av ERdetvirkeliglive Lenke til kommentar
Hyuki Skrevet 10. september 2010 Forfatter Del Skrevet 10. september 2010 Sorry bump! Jeg er ikke ute etter sixpack! ._. Men i sommerferien har det blitt labert med trening... Jeg har ikke funnet initiativ til å trene, men jeg tenkte å gjør noe ala. dette: Uke/ 1 (Når jeg er hos mamma) 10min X 3 innesyklig, 5 min pause og et glass vann. 50 stk x 5 crunches, 5 min pause og et halvt glass vann. 5 min x 10 abtech pro ting(?), det ligner hvertfall. Uke/ 2 (Når jeg er hos pappa) 50 stk x 5 crunches, 5 min pause og vann 1 km x 2, skolevei og kan hende jeg går lengre, det er også snakk om en bratt bakke til huset mitt. ?? Diett: 2 skiver med noe sunt 3-4 frukt middag med kjøtt, kylling osv. 1-2 skiver med noe sunt god del vann og melk ^^ Hvor fort vil jeg bli tynn da? Dette inkluderer også 2t og 15 min hver tirsdag, ettersom jeg har skolegym og friskhuset da. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Ingen grunn til å presse i seg vann om treningsøktene varer mindre enn 45-60min, drikk når du er tørst Lenke til kommentar
Xygor Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 (endret) Fjernet Endret 27. januar 2018 av Xygor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå