Tarameus Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Lurer på å bestille Iphone4 hos Lyse Altibox (engelsk versjon). Totalprisen for 12 mnd er ca 8700 kr for 32g. Er dette en blodpris ift å vente til den norske versjonen kommer i butikkene? Lyse får telefonene 15 juli og sender de ut med en gang. Dersom jeg heller satser på å vente på den norske, må jeg da regne med å vente til nærmere juletidene med å få tak i en når jeg ikke har forhåndsreservert noen steder? Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Lurer på å bestille Iphone4 hos Lyse Altibox (engelsk versjon). Totalprisen for 12 mnd er ca 8700 kr for 32g. Er dette en blodpris ift å vente til den norske versjonen kommer i butikkene? Lyse får telefonene 15 juli og sender de ut med en gang. Dersom jeg heller satser på å vente på den norske, må jeg da regne med å vente til nærmere juletidene med å få tak i en når jeg ikke har forhåndsreservert noen steder? Estimert pris på norsk iphone, gitt at den kommer uten operatørlås slik alle rasjonelle mennesker håper, vil sannsynligvis bli 4999 for 16 GB versjonen. Har du et forholdsvis lavt forbruk og vil bare ha en gadget du kan trykke på, blir totalpris med abonnementene tele2 sheriff eller ludo terningkast 6 FORTSATT 4999. Vent til den kommer. Ca tre uker igjen nå, det klarer du. Lenke til kommentar
Tarameus Skrevet 10. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2010 Takk for svar. 32 gb, vil den koste ca 1000 kr mer, altså ca 6000 kr? Vil det være mulig å få tak i den om 3 uker selv om jeg ikke står i milelange køer? Hvor anbefales det å evt bestille fra? Hvor lang tid går det evt fra et parti er tomt til neste leveranse? Går med en følelse av å måtte vente til nærmere jul før jeg får tak i en. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 (endret) Takk for svar. 32 gb, vil den koste ca 1000 kr mer, altså ca 6000 kr? Vil det være mulig å få tak i den om 3 uker selv om jeg ikke står i milelange køer? Hvor anbefales det å evt bestille fra? Hvor lang tid går det evt fra et parti er tomt til neste leveranse? Går med en følelse av å måtte vente til nærmere jul før jeg får tak i en. Nei, du må nok stå opp tidlig denne gangen og, og jeg forventer at telenor/netcom får sine telefoner før de blir tilgjengelige for "løssalg", men vi er visst høyere på prioriteringslista til Apple denne gangen i og med at vi kjøpte en milliard av dem ved de to forrige lanseringene. Slutten av august tipper jeg alle kan få tak i en uten å vente særlig mer enn en uke. Edit: Ja, tipper 5999 for 32gb varianten, men kan godt hende at apple lanserer 16gb versjonen til den prisen. Endret 10. juli 2010 av Lilac1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå