lundez Skrevet 20. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2003 Kan nok være noe me det 12 volts greiene også,har jo brukt opp alle 12 volts pluggene i tilegg til 2 ekstra, strømforsyningen er av merke chieftech så kvaliteten er vel grei nok? har bestillt meg en psu på 480 w fra antek,men den koster jo like mye som en xp2500... vurderer sterkt å bestille den heller.. å prøve forskjellige andre ting her heller... bytte til ein hd f.eks... ikke nødvendig med dvd spiller å cd breenner heller da.. Lenke til kommentar
Chief Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Kan nok være noe me det 12 volts greiene også,har jo brukt opp alle 12 volts pluggene i tilegg til 2 ekstra, strømforsyningen er av merke chieftech så kvaliteten er vel grei nok? har bestillt meg en psu på 480 w fra antek,men den koster jo like mye som en xp2500... vurderer sterkt å bestille den heller.. å prøve forskjellige andre ting her heller... bytte til ein hd f.eks... ikke nødvendig med dvd spiller å cd breenner heller da.. Du kan jo kjøpe en Q-tec PSU, den er svinbillig, og ikke noe å si på kvaliteten. Tåler nok ikke like mye som en svindyr en, men hva så!?! Jeg kjøpte min 550W for 550 kroner. Men det er lenge siden. Komplett.no selger iallfall Q-tec PSU'er. -Chief- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå