moscito Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 (endret) Jeg bestilte Goldeneye 007 fra england på eBay (PAL UK standard). Fikk det idag og når jeg skrudde på spillet så virket alt ok. Men når jeg kom inn i menyen så gikk siktet til høyre. Akkurat det samme ingame, er det noe feil med spillet eller er det kontrollen min som er fukka? Testet Mario 64 og der så alt ut til å funke ok. Kan det være at siden den er ifra england på norsk konsoll så er det noe mismatch?? EDIT: Fant ut av det etterhvert Endret 10. juli 2010 av moscito Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Selvom han har funnet utav det, så kan jeg svare på hva som sannsynligvis er årsaken.. Kontrollen hans Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Var ikke N64 slik at kontrollen satt nullposisjon på stikka idet man slo den på? Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 (endret) Nå fikk jeg lyst å spille Nintendo 64 igjen. Ikke spilt det på mange mange år, og det var artig. Endret 10. juli 2010 av Nidaroo Lenke til kommentar
moscito Skrevet 11. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2010 tok ut og inn kontrollern og da funket alt fett. var vel det at jeg sikkert ikke hadde stikka i nullposisjon når jeg skrudde den på Lenke til kommentar
srbz Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 (endret) Var ikke N64 slik at kontrollen satt nullposisjon på stikka idet man slo den på? Det stemmer, hvis du holder stikken mot venstre når du starter maskinen vil også ting bevege seg mot venstre når du slipper stikken. Trenger imidlertid ikke å koble fra kontrollen heller, du trenger bare å restarte konsollen. Endret 11. juli 2010 av srbz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå