PolarCow Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Trenger litt hjelp til forslag på tegneseriefigurer det hadde vært fint om hadde blitt virkelige... Merkelig forespørsel kanskje, men så er det også en merkelig oppgave jeg har fått... Håper mange kan hjelpe. Selv har jeg vel egentlig bare funnet ut en; Jessica Rabbit. Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Popeye Beavis & Butthead F. Flintstone The Simpsons Mario Peter & Stewie Charlie Brown 1 Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 11. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2010 Ser ut til at emnetittelen på denne tråden har blitt endret, "Tegneseriefigur i det virkelige liv" skulle det ha vært. Dermed er det meget mulig at min forespørsel har blitt misforstått: Jeg ønsker ikke bilder av tegneseriefigurer slik de hadde sett ut i det virkelige liv, jeg ønsker forslag på tegneseriefigurer det hadde vært fint å ha møtt i det virkelige liv... Tror neppe Beavis & Butthead er aktuelle i den kategorien gitt... Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Onkel Skrue hadde jo vært artig, han har sikkert mye å fortelle om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå