Frityr Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Jeg en en newbee :oops: Best å få det ut med en gang 1400mhz Athlon ABIT-KT7A MOBO Jeg har forbindelse mellom L1 broene, men jeg får fortsatt ikke tilgang til multiplier, vcore, fsb, osv i bios(SOFTMENU III) Hvis dere hjelper meg skal jeg fortelle hvordan du skaffer deg en Ø171 PABST vifte Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Du har helt garantert tilgang til vcore og mp i biosen din, du har sikkert bare ikke gått inn i riktig under meny i biosen ! Let litt videre, så finner du den sikkert. Men hvis du skulle være så uheldig å ikke finne den i det hele tatt. Er det kanskje på tide med en bios flash ! Lenke til kommentar
Frityr Skrevet 19. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2003 Takk, skal prøve å oppdatere BIOS nå Jeg vet jeg er inne på riktig meny i BIOSen fordi multiplier & CO står der, men jeg får ikke markert dem. Når jeg prøver hopper markøren bare over dem og til valget under Lenke til kommentar
StianGran Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Kansje fordi du må velge user defined eller noe der hastigheten på CPUen din står Lenke til kommentar
Frityr Skrevet 19. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2003 :oops: USER DEFINE :oops: Ja ja jeg fikk i alle fall prøvd å flashe BIOS Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå