pcsmurfen Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 hei, har bare 2stk. men har viftekontoll ja. ligger på ca 35-45grader Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 det var da svært så lave temperaturer. har du maskinen i kjøleskapet eller noe? Lenke til kommentar
L4ngley Skrevet 13. september 2010 Forfatter Del Skrevet 13. september 2010 Det var pen idle-temperatur ja. Huff, vurdere å vente på 6 serien til ATI/AMD og se hva de hoster opp. Men det er vel ikke HighEnd korta som blir sluppet først? Uansett er det vel en mulighet for at 5970 korta som ligger på lager faller i pris. Får uansett ikke tid til å bruke maskinen nærmeste månedene. Planen var jo å kose meg i sommerferien, men det gikk jo til H.... Lenke til kommentar
Maccan Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 6870 blir vel lansert først jo Så kommer "budjsetts" versjonene litt senere sammen med en eventuell 6970. Tror jeg da. Lenke til kommentar
L4ngley Skrevet 13. september 2010 Forfatter Del Skrevet 13. september 2010 Hvis 6970 dukker opp rundt årsskiftet hadde det jo passet ypperlig, da har jeg faktisk forhåpninger om litt fritid igjen Får vel tune inn på ryktebørsen. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 På tross av at denne begynner å dra på ukene *høhø*, må jeg flytte den til forumet for kjøling, da dette utelukkende er en diskusjon rundt temperatur og kjøling. Teit å flytte på en tråd etter så lang tid? Kanskje, men eventuelle reaksjoner kan ytres over PM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå