Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

ett par spørsmål ang. graviditet

Aksel114

Anbefalte innlegg

Hei, for rundt en uke siden, hadde jeg og kjæresten min sex for første gang.... UTEN KONDOM. :angel:

ja, altså jeg spruta ikke i henne, og hun hadde mensen for ca en halv uke siden.

er det i det hele tatt noen sjangs for att hun kan være gravid? (viss hun ikke har ligget med noen andre da):D hun har vert litt kvalm og vondt i hode de siste 2-3 dagene.. + hun har vert ganske "følsom" i det siste, men det kommer seg!:D

er det sjangs or att hun er gravid? og hva må til for att hun ska bli det?

takker for alle svar på forhånd:roll: er på ps3 system:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ALL sex (i betydning penis i vagina, "vaginal penetrering") mellom menn og kvinner UTEN kondom eller annen prevensjon medfører mulighet for graviditet.

Som du sikkert vet og tar del-ansvar for, når du går til sengs med en av det motsatte kjønn, uten å bruke beskyttelse.

Graviditet er fullt mulig.

Livet er spennende!

:)

Men klart, det er MINDRE sannsynlig all den tid du ikke "sprutet" i henne.

Tidspunkt for mens, eller det å "hoppe av i svingen" er ingen fullgod beskyttelse mot graviditet.

Sex innebærer muligheter.

For at du er med på å skape et nytt lite menneske.

VELDIG bra at du ser/leser hennes psykiske tilstand!

Ta hensyn når hun er "følsom". Og bry deg, som du sikker gjør, når hun er kvalm og dårlig.

Du får ikke noe ordentlig svar på spørsmålet ditt før din kjære ev. får mensen igjen.

2,5 uker igjen å vente, omtrent...

Lykke til! :)

Lenke til kommentar

Kan jeg bryte inn her litt ? Det ser ut for deg som det ikke hadde gjort deg noe hvis ho var gravid, eller hadde hatt sex med noen andre ? :p Hehe.

Men tror det skal gå mer en 1uke før jentene bli kvalm og fysisk syk av å være gravid vell ? Den sikkreste måten er som tidligere nevdt å vente på mensen, og hvis den ikke kommer innen sirka 5 uker, ta en graviditets test.

Lykke til uansett :)

Lenke til kommentar

Kan jeg bryte inn her litt ? Det ser ut for deg som det ikke hadde gjort deg noe hvis ho var gravid, eller hadde hatt sex med noen andre ? :p Hehe.

Men tror det skal gå mer en 1uke før jentene bli kvalm og fysisk syk av å være gravid vell ? Den sikkreste måten er som tidligere nevdt å vente på mensen, og hvis den ikke kommer innen sirka 5 uker, ta en graviditets test.

Lykke til uansett :)

hehe, selvfølgelig hadde det gjort noe :roll:

men VISS det viser seg att hun er gravid da.. er det noe man kan gjøre?

liksom.. uten å ta keiser snitt el.? :ermm:

Lenke til kommentar

hvis ho er gravid, så er det en ting som heter Abort :p

Keiser snitt er nok ikke før ho skal føde du gutten :) Hvis ho ikke kan føde vaginalt så spretter de opp magen hennes og tar babyen ut den veien for å si det enkelt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...