After Dark Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Si det til FrP... FRP er det sant drittparti ja, men det er ikke bare dem som bedriver diskriminering. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 (endret) Zaftig:hæ? Jeg håper at du er klar over at det er mye mer enn det de gjør... Si det til FrP... FRP er det sant drittparti ja, men det er ikke bare dem som bedriver diskriminering. Bevisst diskriminering av innvandrere? JO! Endret 14. april 2011 av Step_up Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 FrP er da ikke de ENESTE som driver med dette. Du har jo diverse småpartier som Demokratene og slikt også. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Personelig hadde jeg midlertidig stanset all ikke-vestlig innvandring og forsøkt å øke vestlig innvandring dersom jeg hadde makten. 1 Lenke til kommentar
Zaftig Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Forøvrig er også SD og FrP veldig annerledes. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Kom på en ting til: Pga. hygiene måtte alle offentlige toaletter og alle kjøkken på resturanter ha vasker med følere så man ikke trengte å berøre kraner med hendene i det hele tatt. 1 Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 FrP er da ikke de ENESTE som driver med dette. Du har jo diverse småpartier som Demokratene og slikt også. Men de er ikke på stortinget, takk og lov. Forøvrig er også SD og FrP veldig annerledes. SD er litt grovere, men det blir mye av det samme budskapet. Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 FRP er det sant drittparti ja, men det er ikke bare dem som bedriver diskriminering. Bevisst diskriminering av innvandrere? JO! Alle partier som ønsker å begrense innvandring til Norge (ie alle norske partier?) må nødvendigvis drive "bevisst diskriminering av innvandrere"! Eneste forskjellen mellom dem er hva slags kriterier (først til mølla, hudfarge, tro, fødeland, utdanning, familietilhørighet, etc) de bruker til diskrimineringen. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Personelig hadde jeg midlertidig stanset all ikke-vestlig innvandring og forsøkt å øke vestlig innvandring dersom jeg hadde makten. Det er fullstendig tullete. Man bør heller bruke ressurser på å få kastet folk ut av landet, enn vice versa. Få kastet ut de radikale kreftene, så vil tingene se mye bedre ut! Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 FRP er det sant drittparti ja, men det er ikke bare dem som bedriver diskriminering. Bevisst diskriminering av innvandrere? JO! Alle partier som ønsker å begrense innvandring til Norge (ie alle norske partier?) må nødvendigvis drive "bevisst diskriminering av innvandrere"! Eneste forskjellen mellom dem er hva slags kriterier (først til mølla, hudfarge, tro, fødeland, utdanning, familietilhørighet, etc) de bruker til diskrimineringen. På stortinget er det jo bare ett parti som vil det. og å begrense innvandring er noe av det mest tullete jeg har hørt om. Hvorfor i all verden skal man gjøre noe så dumt? å samarbeide på tvers av landegrenser for å høre om andre land kan ta i mot flere, det er ett bedre poeng. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Det er fullstendig tullete. Man bør heller bruke ressurser på å få kastet folk ut av landet, enn vice versa. Få kastet ut de radikale kreftene, så vil tingene se mye bedre ut! Selvsagt bør innvandrere som skaper problemer kastes rett ut av landet. Det er noe av det jeg har skrevet før. Men jeg er for å øke den vestlige befolkningen i landet, derav forslaget. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 om det er ikke vestlige eller vestlige, er da ikke viktig... Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 (endret) Alle partier som ønsker å begrense innvandring til Norge (ie alle norske partier?) må nødvendigvis drive "bevisst diskriminering av innvandrere"! Eneste forskjellen mellom dem er hva slags kriterier (først til mølla, hudfarge, tro, fødeland, utdanning, familietilhørighet, etc) de bruker til diskrimineringen. På stortinget er det jo bare ett parti som vil det. og å begrense innvandring er noe av det mest tullete jeg har hørt om. Hvorfor i all verden skal man gjøre noe så dumt? å samarbeide på tvers av landegrenser for å høre om andre land kan ta i mot flere, det er ett bedre poeng. Såvidt meg bekjent har ikke Norge hatt fri innvandring siden 1917, så selv om dette muligens kommer som en stygg overraskelse for deg så har man hatt begrenset innvandring i nesten hundre år nå (og nødvendigvis har Stortinget og de største partiene støttet opp om denne diskrimineringen hele denne perioden) Endret 14. april 2011 av Skatteflyktning Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 om det er ikke vestlige eller vestlige, er da ikke viktig... Joda, vi her i Vesten bør alle ta et ansvar for å hold epå overveldene, vestlig befolkning. 1 Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Såvidt meg bekjent har ikke Norge hatt fri innvandring siden 1917, så selv om dette muligens kommer som en stygg overraskelse for deg så har man hatt begrenset innvandring i nesten hundre år nå (og nødvendigvis har Stortinget og de største partiene støttet opp om denne diskrimineringen hele denne perioden) hæ? det er jo selvfølgelig snakk om beskyttelsesbehov, o.l som faktorer for innvandring selvfølgelig. det er ikke akkurat diskriminering...Så jeg vet ikke hva du vil frem til. om det er ikke vestlige eller vestlige, er da ikke viktig... Joda, vi her i Vesten bør alle ta et ansvar for å hold epå overveldene, vestlig befolkning. Poteto, potato... Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Kan du holde deg seriøs og skrive hva du mener om det? 1 Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Jeg er jo seriøs. Mener hva om hva? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Kaller du dette et seriøst svar? Poteto, potato... Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Jada. Like greit å skrive det som å skrive ett fett . Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Vi lever i den vestlige delen av verden. Hvorfor ha større andel av ikke-vestlige enn vestlige? På tide å ta affære der. Det er viktig og enkel logikk, ikke noe som har med rasisme å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå