Skatteflyktning Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Samfunnet er her om du liker det eller ikke skatteflyktning, meld deg ut om du vil..Jeg står selv med et bein på hver side.. Jeg liker sammfunnet og har ingen planer om aa melde meg ut. Faktisk anser jeg samfunnet for aa vaere noe saerdeles viktig og positivt. Staten derimot er en helt annen sak. Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Skal alle 6 åringer fritt få bestemme om de vil motta gratis skolegang? Skal du som spedbarn bestemme om du ønsker å benytte helsetjenester fra staten? Osv,osv.. Foreldre, foreldre, osv, osv,.... ..og "slave av staten"? har du det minste forståelse av hvem staten er? Ja, har du? Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Samfunnet er her om du liker det eller ikke skatteflyktning, meld deg ut om du vil..Jeg står selv med et bein på hver side.. Jeg liker sammfunnet og har ingen planer om aa melde meg ut. Faktisk anser jeg samfunnet for aa vaere noe saerdeles viktig og positivt. Staten derimot er en helt annen sak. Staten er mafia de som ikke skjønner det er på trynet, folket selv som burde ha en rett til å forandre lover & regler. Som eks Norge har 4,8mill folk vil du som person forandre en regel,lov eller noe slikt så må du samle inn la oss si 100000 underskrifter for at en forandring kan stemmes over, så vil stemming bli gjort over som eks altin eller annen måte. Folket har makten ikke staten, men slik som det er pr idag er det motsatt her i Norge. Vi tar inn 40milliarder i bilavgifter og ca 10% går tilbake til de som brukere veiene, det er gangster virksomhet på sitt beste. Endret 3. februar 2011 av Dani46 Lenke til kommentar
WiiBoy Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Skal alle 6 åringer fritt få bestemme om de vil motta gratis skolegang? Skal du som spedbarn bestemme om du ønsker å benytte helsetjenester fra staten? Osv,osv.. Foreldre, foreldre, osv, osv,.... Så det er dine foreldre som skal ha enerett på å bestemme om du som skal få nødvendig helsetilbud, utdanning o.l.? Er ikke det ekstremt farlig ettersom det er fritt frem å få barn uavhengig av kompetanse eller samfunnsforståelse? Lenke til kommentar
WiiBoy Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) dobbelt post.. Endret 3. februar 2011 av WiiBoy Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Staten er mafia ......., det er gangster virksomhet på sitt beste. Du har tatt den roede pillen ser jeg. Endret 3. februar 2011 av Skatteflyktning Lenke til kommentar
WiiBoy Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Staten er mafia ......., det er gangster virksomhet på sitt beste. Du har tatt den roede pillen ser jeg. ..og du velger taktikken med å overse de vanskelige spørsmålene.. fungerer alltid Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Så det er dine foreldre som skal ha enerett på å bestemme om du som skal få nødvendig helsetilbud, utdanning o.l.? Vel, ettersom du blir istand til det har du selv en viss innflytelse og i ytterste fall rett til aa ta dine egne avgjoerelser. Men generelt ja. Er ikke det ekstremt farlig ettersom det er fritt frem å få barn uavhengig av kompetanse eller samfunnsforståelse? Hva er det som er farlig? Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) ..og du velger taktikken med å overse de vanskelige spørsmålene.. fungerer alltid Litt vel kvikk paa avtrekkeren idag? Se over. Endret 3. februar 2011 av Skatteflyktning Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Glimti@ Ja men ikke akkurat bygd ut bra nok pr idag. Hva er det du svarer på her. Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Glimti@ Ja men ikke akkurat bygd ut bra nok pr idag. Hva er det du svarer på her. At de som vurdere ta livet sitt får hjelp før de kommer til selve forsøke på selvmord. Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Staten er mafia ......., det er gangster virksomhet på sitt beste. Du har tatt den roede pillen ser jeg. Tok den for en del år siden I Norge har folket mistet makten for leeeeenge siden, viking blodet vårt er utvannet å borte vi har ikke noe fight i oss. Vi er farget av penger dermed lar vi staten kjøre over oss, vi har en rar tro på at vi er priviligerte som bor i Norge eneste vi er priviligert med er en haug olje som igjen har blokkert alt av fornuft.. Et menneske i Vietnam uten strøm,tv,mobil,penger er generelt MYE mer lykkelig en de fleste nordmenn,why ? så igjen hvem er priviligert? Fordi vi er et rikt land er vi priviligert? BULLSHIT..70% av det du tjener RANER staten tilbake på en eller annen måte uansett.. Og hvorfor skal penger ha noe med et priviligert samfunn, personlig frihet står høyere hos nesten alle mennesker de bare skjønner det ikke før det er borte helt eller en handling ifra staten treffer dem. Alle burde se denne filmen: Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 At de som vurdere ta livet sitt får hjelp før de kommer til selve forsøke på selvmord. Så utifra svaret ditt mener du at tilbudene i dag er for dårlige? Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Staten er mafia ......., det er gangster virksomhet på sitt beste. Du har tatt den roede pillen ser jeg. Tok den for en del år siden I Norge har folket mistet makten for leeeeenge siden, viking blodet vårt er utvannet å borte vi har ikke noe fight i oss. Vi er farget av penger dermed lar vi staten kjøre over oss, vi har en rar tro på at vi er priviligerte som bor i Norge eneste vi er priviligert med er en haug olje som igjen har blokkert alt av fornuft.. Et menneske i Vietnam uten strøm,tv,mobil,penger er generelt MYE mer lykkelig en de fleste nordmenn,why ? så igjen hvem er priviligert? Fordi vi er et rikt land er vi priviligert? BULLSHIT..70% av det du tjener RANER staten tilbake på en eller annen måte uansett.. Og hvorfor skal penger ha noe med et priviligert samfunn, personlig frihet står høyere hos nesten alle mennesker de bare skjønner det ikke før det er borte helt eller en handling ifra staten treffer dem. Alle burde se denne filmen: Hvor tror du disse pengene går til? Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 At de som vurdere ta livet sitt får hjelp før de kommer til selve forsøke på selvmord. Så utifra svaret ditt mener du at tilbudene i dag er for dårlige? Ja 6mnd vente tid er uakseptabelt. Vanlig vente tid for moderate psykiske plager er mellom 3 til 6mnd. Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Skal du henge deg opp den lille kommentaren om akkurat det at staten raner oss? Av alt det andre i det innlegget? Se den filmen så tenk litt er min anbefaling. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Ja 6mnd vente tid er uakseptabelt. Vanlig vente tid for moderate psykiske plager er mellom 3 til 6mnd. Så hva ville du gjort for å forbedre det? Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Ja 6mnd vente tid er uakseptabelt. Vanlig vente tid for moderate psykiske plager er mellom 3 til 6mnd. Så hva ville du gjort for å forbedre det? Har jeg dessverre ikke løsningen da jeg ikke sitter på en slik kompetanse eller har innflytelse til å prøve gjøre noe med det pr idag. Eneste jeg kan komme på er effektivere tjenestene samt mer ressurser ifra staten, evt en forandring i samfunnet der vi fokusere mer på hverandre og et mer inkluderende samfunn der penger og forbruk ikke styrer alt. Jeg har ikke noe fasit vet bare at noe må gjøres. Lenke til kommentar
NicolasDarvas Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Hvis man klager på at staten stjeler, så har man altså tatt den røde pillen? Og da tenker du politisk? Men det er vel en selvmotsigelse at Dani46 må ha tatt den røde pillen isåfall? Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Hvis man klager på at staten stjeler, så har man altså tatt den røde pillen? Og da tenker du politisk? Ikke noedvendigvis. De fleste som klager paa at staten stjeler, klager egentlig paa at Staten stjeler fra dem og hadde foretrukket at staten stjeler fra noen andre isteden (og gjerne delte utbyttet med dem. Men det er vel en selvmotsigelse at Dani46 må ha tatt den røde pillen isåfall? Dani46 skrev: Staten er mafia ......., det er gangster virksomhet på sitt beste. Om han virkelig mener dette har han tydeligvis tatt den roede pillen. Om han mener at Staten KAN bedres slik at den kan fungere paa ett "riktig" vis (og derved ikke lenger boer beskrives som Mafia), vel da knasker han fortsatt paa de blaa pillene sammen med resten av saueflokken. Endret 4. februar 2011 av Skatteflyktning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå