Nesa_til_Nuffene Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Den der er jeg helt enig i! Å jeg hadde sørget for at uansett oppkjørsel så skulle det blitt brøytet skikkelig! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Da har jeg to stemmer. Det var nemlig en tidleigere som ville gi meg sin stemme fordi jeg ville forby utenlandske flagg på 17. mai. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Hehe.. DEn er jeg også enig i faktisk! Vi er i norge ergo norske flagg på 17 mai!! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Det samiske kan også gå synes jeg, men null mer enn det. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Så dere er ikke for ytringsfrihet? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Jo, men hva er poenget med utenlandske flagg på 17. mai? Det er Norge vi feirer og markerer, ikke andre land! Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Jeg mener hallo liksom.. Er ikke så veldig mange andre steder du ser andre flagg! DEt også gå med burka når man er i politiet.. Det blir fare for at politidama blir beksyldt for å være raner. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Det er ikke å være imot utringsfriheten å mene at det skal markeres at Norge er Norge og ikke en sammensmelting av mange forskjellige land. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Helt enig.. I tillegg drar vi jo egentlig inn flere folk enn det det omtrent er plass til.. Ikke forå være slemm eller rasist eller noe men hadde vært greit da med litt begrensninger! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Jeg er forsåvidt for økning av folketallet, men ville tatt pause for alle andre enn vestlige for en stund. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Ja ikke sant.. Må gjerne forøket er ikke det.. Men di drar jo inn kreti å pleti jo Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Slik jeg ser det er ikke saken hvor mange som kommer , men hvem som kommer. Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Avskaffet alle formynderi lover.. Skriver kun hva det første jeg hadde gjort er ellers hadde innlegget tatt en uke.. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Dani: Eksempler på lovene? Er egentlig enig, men ønsker å høre konkret hvilke lover du mener. Jeg ville ordnet opp i den strømsituasjonen som de mildt sagt DUMME sosialistene har rota seg opp i. Hele ideologien til senterpartiene og de røde går ut på å ha et delvis statlig eid næringsliv, og delvis privat. I den sektoren (som blant de veldig få) hvor det er fordelaktig å ha offentlig forvaltning er ikke Jens og co tøffe nok til å faktisk ta ansvar. Dette er til tross for at FOLKET i bunn og grunn eier all energi (i mine øyne), som følge av at det meste kommer fra vassdrag. Norsk natur er allemannseie. Det burde ihvertfall være det. Jeg håper det kommer frem i lyset (kanskje via Wikileaks?) at regjeringen er korrupt, ettersom strømleverandørene får holde på som de gjør. Jeg tror noen i de store stoler har mottatt litt under bordet fra interessenter innenfor kraftindustrien. Noen som tenker på Enron? Det gjør ihvertfall jeg... Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Hva er feil med å ha delvis offentlig og delvis privat? Litt varriasjon og konkuranse har aldri skadet. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Hva er feil med å ha delvis offentlig og delvis privat? Litt varriasjon og konkuranse har aldri skadet. Variasjon og konkurranse? Et sted hvor staten kontrollerer skoler, er ikke konkurranse; færre vil gå på private skoler, dermed blir private skoler dyrere, noe som igjen vil få færre elever, private skoler trenger deretter offentlig støtte. man kan ikke ha både i pose og sekk. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Hvis det blir færre og færre elever er det mer trolig at de vil bli lagt ned. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 (endret) De private skole jeg har vært borti har vært stappfulle, så man ikke kommer inn med mindre man er ganske tidlig ute. Endret 14. desember 2010 av medlem-1432 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Det var ikke jeg som sa at elevtallet der ville falle. Forøvrig kan det være greit at det eksisterer både privat og offentlig i forskjellige ting ettersom folk da kan gjøre seg opp en mening om hva de mener er best. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Neida. Jeg mener også at det burde være både privat og offentlig sektorer. Syns det funker ganske bra. Men mye i den offentlige helsesektoren som burde forbedres. Ting kan ta ganske lang tid før man får den behandlingen/utredningen man trenger, og i mellomtiden kan helsa forverres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå