Gå til innhold

Hva hadde du gjort hvis du hadde all makten i norge?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg lurer på hva dere hadde gjort vis dere hadde makten? (Tenker, da at dere bestemmer alt, og at det er mulig å fordele eller gi oppgaver og makt til partier og andre organisasjoner)

 

Hmm, godt forklart? Se på deg selv som en konge, og du kan herske slik som du ønsker, drepe de du ønsker og lignende. Lag så en kort liste av hvilke handlinger.

 

"Eksempel;

 

* Drept alle teorister som befinner seg i norge

* Fjerna bompenger

* Satt en hund i fengsel for bjeffing

 

"

 

Med andre ord, det er ikke begrensninger for hva du kunne tenke deg.

Men for all del, slike ting som "drepe alle på denne jord, untagen bønder slik at jeg har mat" blir litt teit.

 

Men kjør på.

 

Min liste

 

* Fjerna de fleste bompenger. (Slike for broer og tilsvarende kan stå, men makspris = 20kr

* Maks engangsavgift 200.000kr. (Slik at folk som ønsker f.eks Corvette, Viper og lignende ikke blir ruinert.

* Bensinpris Maks 10kr, Dieselpris Maks 10kr. Ingen avgift på Bio-Drivstoff.

* Bedre veier, spesielt utfor byer. Tenker på byer og landevei.

* Øking i skatt, mot tilsvarende redusering i avgifter. (Slik at du betaler samlet, og slipper å tenke på gebyrer.

* Biler som kjører med mer en sjåføren skal kunne kjøre på kollektivfelt

* Fartsgrenser litt mer inspirert av danmark der det er forsvarlig.

* Fotobokser fremfor laserkontroll (Da politi ressurser kan brukes på mer fornuftig en fartskontroller.

 

Ps; Denne listen blir oppdatert. Kom gjerne med deres lister.

Endret av dj_vega
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe hade vil blitt som alle andre blitt herskesyk ( de som sier noe annet lyver)

* Fjernet bompenger

* Tatt over resten av verden med min uberstore hær :thumbup:

* Gjort penger verdiløse ( alt skulle byttes)

* Bygget svære monumenter av meg selv i rent gull

* Fordelt alle verdens resurser likt (må jo være litt snill ;) )

* Hatt ei kjærring fra vært land ( når jeg er Keiser av verden btw)

Ja det var det jeg kom på nå :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg hadde innført total manns herredømme, og i tillegg lagt opp en lov som tilsier at alle jenter som kan regnes å se bra ut må gå minimalt med klær, vinter eller sommer.

Så hadde jeg innført verneplikt for alle late datanerder og skapt en svær hær for å deretter ta over Sverige og bruke de i produksjon av nudler med alle slags mulige smaker du aldri kunne tenkt deg.

 

Kan vel oppdatere seinere når jeg finner på noe mer.

Lenke til kommentar

 

Innført internett-lappen. Hadde medført betydelig færre troll.

Finnes mange dårlige sjåfører selv om det er lappen på motorvogn :tease:

Ja, men hvor mange dårlige sjåfører hadde det vært om det ikke var det?

 

 

Tror det er aldersgrense du mener og ikke lappen ;)

Nei, jeg mener lappen. En sertifisering som gav deg rett til å bruke internett. En aldersgrense kunne kanskje vært et av kravene for å få dette sertifikatet, men det skulle ikke vært det eneste. Jeg ser for meg krav som praktisk bruk av tegnsetting og og/å. Og selvsagt holdningskampanjer mot trolling.

 

Denne sertifiseringen skulle til en hver tid være mulig å trekke tilbake helt eller delvis. Både permanent og tidsbestemt.

Endret av L4r5
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fordi kristendommen er ikke en trussel for norge, sånn som islam er, men gjerne alle religoner i tillegg. AH, som jeg sa til ei anna, ja, er litt dialekt i den også videre - men gidder ikke rette den:

 

 

det e ikke trakkasering, eller mobbing. Islam e ikke en rase, eller hudfarge. Ei en person. E en sterk motsander av Islam, og alt den kulten står for. Vi har de moderate musliman ja. Hvis du kan kall dem moderat i det hele tatt. Og hva har muslimene gjort for Norge? Flere snakker så fint om intgering og berikelsa. Kan ikke finne en damn shit dem har gjort bra.

 

Bortsett fra å klage, klage. Vil ha shariakultur, egne skoler, tvangsektesekap og hvem vet hva. Se bare på tilstander i England, sverige også forsåvidt. Du vet veldig godt hvorfor jeg sier det jeg gjør. Se på nyhetene, monica, les aviser, se på hva muslimer gjør rundt i verden, se på skolebarn skutt i ryggen, bomber kastet på sykepleier skoler i israel. Så ikke kom her og si at det er mobbingg og trakkasering.

 

Bare tull at dem er fredens religon, og at dem ikke fordømmer terrorisme og det. Vi har muslimer som er/har vært kjempesinna pga tegninger. Muslimer flyr passasjerfly i bygninger i New York, ingen blir sint, muslimske tjeneste-menn blokkerer utgangene til skolejenter som prøver å rømme fra en brennende skole, fordi ansiktene vises. Ingen muslimer fordømmer, muslimer kutter av hodene på 3 ungdomms--jenter på vei til skolen, ingen muslimer fordømmer.

 

Muslimer dreper lærere som prøver å lære muslimske barn i Irak. Ingen muslimer fordømmer. Muslimer dreper 80 turister med bilbomer ved kafeer og hoteller i egypt. Ingen muslimer fordømmer.

De angriper missjonærbarneskoler i India, dreper seks av dem. Ingen muslimer fordømmer. Muslimer fyrer av raketter i skoler fullt av barn i Israel, ingen muslimer fordømmer. Også videre, også videre. Gå til bali, uansett, se deg rundt.

 

Så publiserer muslimske aviser anti-semistiske tegninger, ingen muslimer fordømmer. Muslimer slår kroppene til vestlige sivile, med skoene, henger dem fra bruer. Ingen muslimer fordømmer. Så plutselig, publiserer aviser her i Norge og Danmark tegninger av mohammed. Og da, helt plutselig, helt plutselig. Fordømmer muslimer det.

 

Du må innse det, problemet er ikke meg, problemet er ikke aviser, problemet er at muslimer blir sinna når noen kritiserer den islamske verden (som tegninger) men blir ikke sinna av hva dem gjør rundt om i verden. Ikke si at noen kritiserer det, aldri, aldri sett flere si det på TV, i aviser, eller whatever. Så ikke kom med slikt svada, værsnåsnill. Når dem kommer på tv, så isteden for å utrykke sinne over den lange listen av forbrytelser gjort av "religonen" så blir vi "angrepet" isteden, jeg blir det.

 

Så at noen kritiserer det, og at det er flott. Er absolutt BULLSHIT. Istedenfor å kritisere slike ting, kritiserer muslimer oss osv i nyheter, istedenfor ting gjort av den fantastiske fredsfulle religonen Islam. Så ingen bør, ikke du, bør gi meg denne nonsensen om at det er frekt osv, og muslimer bør ikke kritisere meg. Intill dem reiser seg opp og sier: vi er drittlei av denne religonen, vi har hatt nok. Og noen må jo kritisere den muslimske verden, ta dem i skjorta, ta dem i forbanna hjørnet, og si at vi skal "fjerne dere fra jordens overflate". Og du taler ikke for islam, du kan ikke si til meg at det er mobbing, at de ikke støtter, at dem gjør det og det, islam er involvert i det rundt om i verden ,og den muslimske verden blir ikke sint før noen lager en tegning av mohammed. Da blir de forbanna. Og noen sier "vi tar avstand fra dette" hvor var de når det skjedde?? Og ingen, ikke du heller, bør gi meg denne nonsensen, om at magisk, så klarte de bare det lang tid etterpå. Jeg skjønner at disse blodtørstige islamistene ikke representerer majoriteten av verdens muslimer. MEN, når da, skal resten bli sint, når skal resten gå ut i gata og utrykke sinnen over ekstremistene-

 

som gjør deres religon verdensobjekt over hat og forferdelighet. Jeg mener. En fyr skrev i new york times, ca 4 år siden, Når den gamle, dypt-siviliserte, kulturen av kjærlighet, kunst, og filosofi, er kapret av paranoide, rasister, lygere, mannlige overlegne, Tyraner, fanatikere, og voldelige søppelhuer, hvorfor skriker de ikke ? Og det er spørsmålet for muslimer, når deres religon er kapret av rasister, lygere, mannlige overlegne, Tyraner, fanatikere, og voldelige søppelhuer, hvorfor sier dem ikke ifra?

 

Men når de kommer på TV/Radio/Aviser, så er alt de har å gjøre å kritisere oss, for hva vi gjør, sier, publiserer i aviser, osv. Men komme offentlig fram når de dreper hundrevis av skolebarn i basra, skyter dem i ryggen, så kom ingen offentlig fram, ingen kom offentlig fram og sa at de var sinna, for å si som en muslim. At de er dypt sinna for hva som har skjedd over der, bali, uansett hvor. Nei, De venter på at noen skal kritisere religonen, en infidel som meg, en ikke-troer, en kristen, en jøde, når de kritisierer religonen deres, så helt plutselig er det tid for fordømmelse og sinnhet.

 

Men ikke til da, da sitter dem bare der, og godtar det. Mens deres religon går på en blodig, voldelig, verdensomspennende, ødeleggelse. Og resten av verden bør våkne opp, for hva som foregår her, som du. Hvis dem vil se en fredlig religon, av kjærlighet, refleksjon, og filosifi. Gjør det. Vil de ha en voldelig religon, er vi mer enn villige til å stå opp for det, og veksle kuler.

 

Endret av Quakecry
Lenke til kommentar

Du trekker ut alt det negative ved islam, men hvorfor er kristendommen så mye bedre?

Korstog, jødehat, vitenskapelig undertrykkelse under middelalderen, undertrykkelse generelt - for å nevne noe. For ikke å snakke om at det er en av få misjonerende religioner, noe som strengt tatt i utgangspunktet var grunnlag for nevnte korstog.

 

Både islam og kristendommen er hyklersk oppspinn spør du meg, men du velger altså å fokusere på at islam er et onde som skal bort.

 

Hadde jeg makten ville jeg forbudt all religion, ikke bare islam. Religion avler ondskap, selv om intensjonen er den motsatte.

  • Liker 9
Lenke til kommentar

Du trekker ut alt det negative ved islam, men hvorfor er kristendommen så mye bedre?

Korstog, jødehat, vitenskapelig undertrykkelse under middelalderen, undertrykkelse generelt - for å nevne noe. For ikke å snakke om at det er en av få misjonerende religioner, noe som strengt tatt i utgangspunktet var grunnlag for nevnte korstog.

 

Både islam og kristendommen er hyklersk oppspinn spør du meg, men du velger altså å fokusere på at islam er et onde som skal bort.

 

Hadde jeg makten ville jeg forbudt all religion, ikke bare islam. Religion avler ondskap, selv om intensjonen er den motsatte.

 

 

Coz all that shit is the past!

 

Dagens islam sier fortsatt at man skal slå og behandle kvinner på en måte som er utolerante i dagens samfunn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...