Gå til innhold

Hjelp! Microsoft office +produktnøkkel er brukt maksimalt antall ganger


Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt meg ny bærbar pc. Har fra før 2 andre bærbare pc`er + en stasjonær som jeg har lagt inn office home and student 2007. Nå ønsker jeg å ha office på min nye pc da jeg ikke trenger dette lenger på den eldste av de bærbare. Problemet er at siden det allerede er registrert office på 3 maskiner fra før får jeg naturlig nok ikke lov til å registrere den på min nye pc. Hvordan skal jeg gå frem for å få slettet registreringen på den gamle pc`n? Holder det at jeg sletter office på den gamle pc`n, eller må jeg gjøre noe mer aktivt enn det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det fullversjon eller OEM?

OEM-versjon har du ikke rett til å bruke på annet enn den maskina den hører til, men fullversjon skal du kunne avinstallere på første maskina for så å innstalere på neste. Ta kontakt med Microsoft så får du hjelp om det er fullversjon.

Lenke til kommentar

Er det fullversjon eller OEM?

OEM-versjon har du ikke rett til å bruke på annet enn den maskina den hører til, men fullversjon skal du kunne avinstallere på første maskina for så å innstalere på neste. Ta kontakt med Microsoft så får du hjelp om det er fullversjon.

Hva er OEM? Jeg har kjøpt office home and studen 2007 slik at jeg har en disk + kode. Office var med andre ord ikke med på de andre pc`ene og er fullversjon. Skal prøve og avinstallere på den gamle maskinen og se hva som skjer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...