ZepukkU Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Hei. Har planer om å gå til innkjøpt av en HP Envy, men har et lite problem. Jeg er ikke helt tilfreds med designet. Er/blir det mulig å kjøpe den med et annet design? Takker for svar Lenke til kommentar
Quick Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Tror nok ikke den leveres i andre design. Hva er det du ikke liker med designet? Lenke til kommentar
ZepukkU Skrevet 10. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2010 Eller jeg syns det er greit. Men er nå ikke så fan av fargen og "blomsterdesignet" i metallet. Tenkte kanskje de skulle komme med en litt mer diskret finish, eller en litt mer simpel som de andre dv modellene. Lenke til kommentar
ZepukkU Skrevet 10. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2010 (endret) Mac har jeg ingen interesse av, også med tanke på at mange spillene jeg spiller ikke er kompatible på macbook. EDIT: skrivefeil: Mac har jeg (ingen) interesse av. Endret 10. juli 2010 av ZepukkU Lenke til kommentar
larsingedude Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 ? sikker du at du skrev den setninga riktig? Lenke til kommentar
ZepukkU Skrevet 10. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2010 Da var det rettet vettu ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå