djheaven Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Heisann. Jeg har et lite problem her. For en del år siden, splte jeg bf2142, og som det kreves, så lagde jeg et profil. Her om dagen, ville jeg prøve spille igjen, men kunne ikke komme på passorde igjen da. Så, her er nå probleme. Jeg kan ikke finne passorde, og epost adr jeg registrerte spille på, er heller ikke i bruk lengre. Og jeg får ikke registrert ny bruker på det spille, da key er registert på en annen konto. Og jeg har prøvd å maile ea game. men får ikke noe hjelp\svar. Så, hva gjør jeg da? Lenke til kommentar
NotoriousBIB Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Kjøper deg Bad Company 2 Lenke til kommentar
djheaven Skrevet 12. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2010 Kjøper deg Bad Company 2 Har det, ferdig med det.. Er CoC fan da. Men dama vil prøve bf2142.. Men hjelper meg lite med reg av spille det da.. Lenke til kommentar
Khani Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Du har koden, men ea support er ganske treige så du får vente en uke til. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Treige? de kommer aldri til å svare! jeg fikk aldri svar på spørsmålene mine, det har gått over 1 1/2 år siden nå, kanskje 2 år. Lenke til kommentar
olufs Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 (endret) Er e-posten du registrerte med blitt slettet? I så fall kan du jo bare lage en ny som med samme navn. Hvis du ikke har formatert siden du installerte det kan du sjekke BF2142 mappen i "Mine Dokumenter". Der var profilene lagret(ihvertfall på bf2). E-post, acc name, osv Endret 11. august 2010 av olufs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå