Xp3ri3nZ Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Hei har satt opp 2 spill pcer i datarommet. Trenger noen tips til hvilke spill eg kan "få tak i" og spille coop eller kanskje 1 vs 1. Noe som er gøy og passer bra å spille 2 stk på. Takker får alle tips eg får Lenke til kommentar
kontonavn Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Jeg anbefaler og laste ned Steam fra http://store.steampowered.com/ Og kjøpe counter strike pakken, den er fin. der kan du spille online og 1on1 på new game altså lan. Men for at det ikke ska lagge så trykk tasten nedenfor esc og skriv inn "rate 25000" , "cl_cmdrate 101" , "cl_cluppderate 101" og "fps_max 101" Da skal det bli perfekt og spille Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 10. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2010 Litt lei av CS tenkte mer på coop spill. Prøver å finne noe men finner ikke noe som ser vannvitig kult ut til nå. Gears of wars til pc er det coop? Lenke til kommentar
srbz Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 COD:MW2 har en nice co-op mod. Er også konge å spille online sammen med kompiser. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Transformers: War For Cybertron er svært bra og passer perfekt. Du har hele tiden tre stk roboter, så AIen tar over den siste. Dere kan spille igjennom begge kampanjene i co-op, og om dere føler for det er online-biten også veldig bra. (tenker på deathmatch og det der.) Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 COD:MW2 har en nice co-op mod. Er også konge å spille online sammen med kompiser. Swat 4 er en skikkelig perle når det kommer til coop Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Må si meg enig med NoNamesLeft med Swat 4 er en bra klassikere for co-op. Andre gode klassikere: Diablo 2 (Co-Op Storyline) Rainbow 6: Vegas (Co-Op Storyline) Hellgate: London (Co-Op Storyline) Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 COD:MW2 har en nice co-op mod. Er også konge å spille online sammen med kompiser. COD:MW2 har en god samarbeidingsmodus i SpecOps delen av spillet Vi hadde mye moro med dene modusen på LAN, trenger ikke nødvendigvis utføre oppdragene slik de skal gjøres. Spesielt snikeoppdragene finnes i mange varianter, husker vi prøve klare banene uten å drepe noen, eller ved å drepe absolutt alle men, favoritten var at vi hadde kappløp om å komme til mål Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Gode, gamle Doom 1 og 2 hadde co-op gjennom hele historien. Det samme hadde Quake, om jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 (endret) Hva med nye Splinter Cell: Conviction? Det har en ganske heftig co-op del ^^ Endret 12. juli 2010 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Swat 4 som en nevnte over meg, anbefales sterkt ellers har du Serious Sam som er utrolig artig! Du burde også prøve Battlefield Heroes, gratis og utrolig kult! Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 13. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2010 Ååååår tusen takk! Har hatt helt Mind Frezze nå det gjelder LAN spill Kom med noen flere da!! Har Installert GTA 2 til nå Skal installere COD:MW2 og Transformers: War For Cybertron , Helgate London hadde eg helt glemt av! Var ikke det en flop? Skal uansett teste disse spilla. Swat 4 kanskje er litt lei det spillet. Splinter Cell: Conviction Tror eg og kommer til å bli bra! Kom med flere forslag folkenz Dere har hjulpet meg godt til nå Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Du har jo Age Of Empires 2.(Eller 3 om det er lettere å få tak i). Begge er uansett veldig artige! Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 25. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2010 Har funnet konge spillet! Og det er Alien Swarm !! KONGE SPILL! Har spilt det hele helgen!! Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Men of War. Genialt spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå