robertaas Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Japan - Sanrio Puroland i Tokyo,Yikes, teampark for "Hello Kitty". Manglet eller 5 på lista di. Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Tittelen heter jo "Steder du skal dra til før du dør" ellerno sånt. Disse stedene som du ramser opp, kan man fort finne på å dra til sånn spontant en fredag ettermiddag, mens f.eks Taj Mahal og Mardi Gras krever mye mer planlegging. Du understreker poenget mitt. Enkelte konsentrerer seg om reisemål på andre kontinenter og overser det som kan gjøres på en dagstur. Samtidig kommer andre ens ærend for å se disse norske attraksjonene. Sam Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Jeg ble svar skyldig oppe på Macchu Pichu da jeg som europeer ble konfrontert av folk fra USA som alle hadde sette Stonehenge like utenfor London. Den er jo så lett tilgjengelig at jeg ikke hadde fått den med meg enda. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 (endret) Japan - Sanrio Puroland i Tokyo,Yikes, teampark for "Hello Kitty". Manglet eller 5 på lista di. Gid og gid. Jeg er Hello Kitty-fan, så det er en selvfølge at jeg skal dit. Endret 15. juli 2010 av yvonne2 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Synes "goodbye kitty" har bedre merchendise. Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 http://www.1000beforeyoudie.com/ og http://en.wikipedia.org/wiki/1,000_Places_to_See_Before_You_Die ( http://www.amazon.com/000-Places-See-Before-You/dp/0761104844 ) kan vel gi noen gode pekepinner Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 http://www.1000beforeyoudie.com/ Inneholder bare et par tips og ellers reklame for boken. Lenke til kommentar
Tildaa Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Jeg vil mange steder! USA: Egentlig litt overalt Canada: Vancouver, Toronto.. Mexico: Cancun Bahamas Cuba Brasil: Karnevalet i Rio. Peru: Macchu Picchu Argentina Uruguay Irland Italia: Roma, Pisa, Venezia Sveit/østerrike: Stå på ski! Frankrike: Nice, Paris Monaco Nederland: Amsterdam Zambia: Victoria Falls Egypt: pyramidene Sør-Afrika: Cape town Mauritius Seychellene Jordan: Petra og dødehavet Maldivene India: Goa, Mumbai, Varansi Taj Mahal Kina: Beijing, kinesiske mur Japan: Tokyo Thailand: litt overalt Vietnam: litt overalt Malaysia: Kuala Lumpur + et sted til jeg ikke husker Singapore Australia: litt overalt New Zealand: litt overalt Stillehavsøyer: Tahiti, Fiji, Samoa, Ny-caledonia Lang liste, og kunne sikkert skrevet på mer om jeg hadde kommet på mer. Når jeg blir eldre vil jeg på Jorden rundt reise og vil dra på noen togreiser og bilturer gjennom Europa. Må bare bli voksen først Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Lang liste, og kunne sikkert skrevet på mer om jeg hadde kommet på mer. Når jeg blir eldre vil jeg på Jorden rundt reise og vil dra på noen togreiser og bilturer gjennom Europa. Må bare bli voksen først Har vært gjennom mesteparten av listen din, men har enda ikke reist på noe jeg vil kalle "jorden rundt". Du har uansett mye å glede deg til. Lenke til kommentar
daghoi Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 For øyeblikket 3 konkrete "må reise" destinasjoner. Machu Picchu, fottur til toppen av Kilimanjaro og Firenze (!) Blir nok også en tur til Australia, men kjenner at det ikke er like viktig Lenke til kommentar
Luminos Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Jeg har mange steder jeg vil til! Har ikke begynt å reise "skikkelig" ennå, så jeg har mye å se fram til! På topp akkurat nå: USA! Så mange stater som mulig Macchu Pichu! Ayers Rock Jesus-statuen i Rio Roma Paris igjen, men med kjæresten denne gangen, romlemantisk tur! New Zealand Seyschellene :!: Lenke til kommentar
K.B.E Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Australia -se keguru, dykke Egypt -når det ikke er på det varmeste, og bl. a. gå inn i pyramider Paris -Se Eiffeltårnet Sør-Afrika -på safari Flest mulig av statene som jeg ikke har vært i i USA Island -Bade i de varme kildene og se vulkan Spania -Lære spansk, være på stranden, gå på resturant Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Porvoo, Finland. Alle stater i USA. Mangler vel en 38. Lenke til kommentar
William_S Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Kan anbefale å komme til Hawaii.Her studerer jeg. De aller fleste eksotiske reisemål her i verden er kun 6-7 timer unna med fly, Fiji, Kiribati, Palau, Mikronesia, Guam, Fransk Polynesia osv ja you name it. Kiribati er faktisk bare 3 timer unna. Hawaii i seg selv er jo litt eksotisk da. Her driver jeg og funderer på Fiji i spring breaken, burde vel få ut fingeren å bestille billett snart. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Hawaii ville vært på listen om jeg ikke akkurat hadde vært der. Fantastisk plass, fantastisk kultur. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Her driver jeg og funderer på Fiji i spring breaken, burde vel få ut fingeren å bestille billett snart.Hører jeg Beachcomber Island? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 (endret) (Sveit/østerrike: Stå på ski!) (Paris -Se Eiffeltårnet) Kanskje en tur med luftskip til Golden Gate kan friste lol ? Bon(d) appetite ! -Thats rather neat , dont you think ? (Max Zorin) Endret 25. februar 2011 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Pilkern Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Har alltid hatt lyst til å besøke New York av en eller annen grunn, så blir nok en tur dit Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Har alltid hatt lyst til å besøke New York av en eller annen grunn, så blir nok en tur dit jeg ble overrasket over hvor nedslitt og skittent det var der. Ellers er det veldig mye der som har har hørt om eller sett på tv og film. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå