Liberalistiske Samebror Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Hvilke steder og arangermenter i verden skal du reise til før du dør? Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 (endret) Jeg har lyst til å dra en tur på Wacken en gang, også har jeg litt lyst til å besøke Finland, også tar jeg nok en tur til til Tyskland og Nederland også. Finner nok ut av noe, men Wacken MÅ jeg på Hestekølle, det er US Of A Endret 10. juli 2010 av Perrern Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Hestekølle, det er US Of A Harru ikke sett borat eller? Naugthy-Naughty! :nei2: Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Har det jo lenge siden så tenkte ikke over det. når jeg tenker etter ville jeg sikkert hat en tur til Russland også, vil også prøve å komme meg til noen steder hvor det er skikkelig kaldt Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 når jeg tenker etter ville jeg sikkert hat en tur til Russland også, vil også prøve å komme meg til noen steder hvor det er skikkelig kaldt Mhm...russland kunne jeg også kanskje tenkt meg Bra med horer der borte er det ikke? Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Aldri vært i Russland, også har vi jo sexkjøpsloven også da, men det er jo ikke temaet for tråden. Lenke til kommentar
uzbadLerin Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 (endret) Må nok si at Island og Grønland står høyt. Endret 10. juli 2010 av uzbadLerin Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 10. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2010 To steder: Mardi Gras - New Orleans Oktoberfest- München = BOOBS & BEER Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 (endret) Mardi Gras - New OrleansVar der i år, og da hadde New Orleand også akkurat vunnet "super bowl" slik at stemingen var på topp. Ellers har vi denne listen med "50 places to see before you die": https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1233303 Endret 11. juli 2010 av robertaas Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Machu Pichu håper jeg at jeg får muligheten til å få med meg. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Anbefales, dro opp dit en helgtur nå i mai. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Foreløpig har jeg små barn, men jeg satser på at de vokser og blir større. Er det langt/vanskelig å komme seg opp dit? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Foreløpig har jeg små barn, men jeg satser på at de vokser og blir større. Er det langt/vanskelig å komme seg opp dit?Kan være litt utfordrende å komme seg dit: -For det første er det minst 4 flystrekninger for å komme seg til Cuzco og det betyr at man ikke får tak i gjennogående billett til overkommelig pris. Jeg måtte i alle fall ha 2 separate billetter da jeg fløy.-Så lander man på 3400 meter slik at enkelte kan få utfordringer med høyden. -Det er så en heldags utflukt fra Cuzco med avreise lenge før soloppgang med buss, tog og buss igjen på den siste strekningen. Eller man kan velge å bruke mye mere tid på å gå deler av strekningen. Da jeg var der hadde seg akkurat vært flom med utraste veier og jernbane slik at det tok ekstra lang tid. Det var også noen askeskyer som lurte begge veiene over atlanteren. Lenke til kommentar
Kjeven Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Har så lenge jeg kan huske hatt et dypt ønske om å reise rundt om i verden når jeg blir "voksen", så alle steder er like aktuelle for meg. Men om jeg plutselig vant i lotto samtidig som jeg fant ut at jeg kom til å dø om et halvt år, ville jeg nok valgt en stillehavsnasjon. Tuvalu, Tokelau, Palau, Mikronesiaføderasjonen og Pitcairnøyene har alltid hatt en slags spesiell plass i hodet mitt. Ubebodde og fjerne steder har også alltid appellert til meg; Antarktis, Sibir, Grønland, Nord-Canada og den type steder. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Kan starte med en liste over ting jeg vil se og gjøre: Transsibiriske jernbane fra Moskva - Peking. Angkor Wat, Kambodsja. Iguassu Falls, Brasil. Hong Kong, Kina. Taj Mahal, India. Tja, det jeg kommer på i farten. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) Færøyene og Grønland. Island har jeg vært på mange ganger. Endret 13. juli 2010 av Chris9 Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 og alle som lister steder i utlandet har sett Geiranger, Lofoten, Bergen, Tvedestrand etc? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå