vikingkylling Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Naughty Bear er endelig ute, så da trengs det en tråd for å diskutere det. Del strategier, morsomme ting vi har gjort, tabber vi har gjort og så videre, og vennligst ikke ta det for mye off-topic. For de som ikke aner hva det er kan dere se på dette bildet: Alle bjørnene hadde fest, men Naughty Bear ble ikke invitert. Ergo er det fritt frem for å lemleste, myrde, knuse, ødelegge, torturere og kveste teddybjørnene helt til du ikke lenger har råd til psykologregningen. Det ser barnevennlig ut, og av en eller annen grunn fikk det tolv års aldersgrense her til lands. Men personlig ville jeg nok satt det litt høyere. Bare sleng en teddybjørn inn i strømledningene, vent til han har hodet i kista og tråkk på den, trykk en pistol opp i ansiktet på ham og trekk av eller skrem en helt til han begår selvmord, så ser du hva jeg mener. "Suggestive theme"? Pøh, her får man belønning etter hvor sadistisk man er. Gjør man samme ting flere ganger får man mindre poeng for den, så det er bare å sette i gang og bli kreativ. Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 http://www.youtube.com/watch?v=eTV5ErxT54Q Så nettopp denne videoanmeldelsen på youtube, og fikk lyst på dette. Dårlige kontroller og kamera trekker litt ned, men er det verdt det likevel? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 15. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2010 Dårlige kontroller? Dårlig kamera? Jeg kan umulig ha spilt samme spill som ham. Ja, jeg syntes helt klart det er verdt det. Selve historien er ganske svak, men hvem bryr seg om sånt? Akkurat som Scribblenauts på DS er det i hovedsak opp til deg selv hvor mye du vil ha ut av spillet. Vil du bare suse gjennom historien tar det nok ikke lang tid, og det er mulig å plukke opp en golfkølle og denge løs på alle bjørnene til alle er døde og så gå videre til neste område. Men da har du misforstått poenget med spillet, og det vil nok bli ensformig og kjedelig. Det som er morsomt er å virkelig bli kreativ. For eksempel skulle jeg skremme bjørnene til alle hadde klikket. De to første tok jeg en etter en og fikk litt poeng. Men da jeg skulle skremme den tredje slo jeg hodet hans ned i et transportbånd, holdt en kniv mot ansiktet hans og brølte inn i øret hans mens de andre bjørnene så på. Vips var fem av syv bjørner vettskremte, nr seks tok selvmord, og poengene bare strømmet inn. Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Det er flere innendørsscener hvor kameraet ikke klarer å bestemme seg for hvor det skal være, og generelt syns jeg kameraet ser litt vrient ut. Kontrollene har jeg ikke prøvd selv, men om CGR-Mark sier at de har problemer så stoler jeg på det. Humoren, samt den store variasjonen i hvordan man kan drepe og skremme bjørnene er seff det som tiltaler meg mest. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 20. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2010 Noen steder innendørs kan kameraet kanskje være litt teit, men det er svært få steder. Jeg har i alle fall null problemer med kameraet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå