Teddymannen Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Skal ha en kamera tlf....hvem er best av de 2? Eller er det en annen som er bedre? Har en SE c905 nå... Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Pixon 12 har det beste kameraet. Men begge tar gode bilder så jeg ville kanskje sjekket hvem av operativsystemene jeg hadde likt best. Lenke til kommentar
Teddymannen Skrevet 10. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2010 Har ikke hatt annet enn SE så lenge jeg kan huske. Har lyst til å bytte og syns Samsung ser bra ut. Kona har en corby og er veldig fornøyd Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Liker du Corby så liker du også Pixon, da det er det samme. Men Pixon har bedre specs på alt. Så da ville jeg gått for Pixon. Lenke til kommentar
Teddymannen Skrevet 10. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2010 Det høres bra ut Mr House Ps:Det går en del i House her i huset også Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 (endret) Hadde det gått en del House der i huset, så hadde du vist at du kaller meg Dr. House! Hehe. Ellers; bare hyggelig. Endret 10. juli 2010 av Gregory House Lenke til kommentar
Teddymannen Skrevet 10. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2010 Hadde det gått en del House der i huset, så hadde du vist at du kaller meg Dr. House! Hehe. Ellers; bare hyggelig. Blemme der ja....kona som er mest gal etter House Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå