igoo Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 (endret) Har en Toshiba LV73*G digital med HD. Har problemer med å få den til å virke sammen med Avant HT-ss200 home cinema settet(Forsterker med dvd spiller+ 5 høytalere og sub) jeg har kjøpt. Har koblet de sammen med HDMI kabel, og når jeg velger å bruke dvd spilleren virker all lyd. Det som er problemet er at det ikke er noen lyd når jeg skifter til TV, for å få bilde. Hvordan får man tv bilde, og lyden til å virke samtidig? edit: det er ingen lyd fra hjemmekinoen, det er lyd fra tvens innebygde høytalere Endret 10. juli 2010 av igoo Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 HDMI signalet går bare en vei. Fra surround forsterker til TV. Du kan se om det finnes en audio-out på TV (rød /hvit phono plugg), som kan kobles på en inngang på forsterker. Lenke til kommentar
igoo Skrevet 11. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2010 Har prøvd og koble fra audio out til forsterkeren. både rød og hvit(left og right audio) men den forsterkeren står bare på "no disc" og finner ikke ut om jeg må skru den til spille av lyd fra tven. Har prøvd det meste av instillinger jeg har kommet over, og når man velger hva man skal spille av fra på forsterkeren er det DVD, radio, eller line in- som jeg trodde det burde være, men som ikke virker. skal det virke uten og snu på instillinger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå